Te koop GSX 1100f 900,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.367
12.952
Te koop,

Suzuki gsx 1100f bj 1991 met km stand van rond de 60.000 Vorig jaar beurtje gegeven incl kleppen stellen, nieuwe accu en voorband. Hij is misschien niet de mooiste maar hij rijd perfect en voor €0,80/cc een koopje.

Je krijgt er ook een bult rommel bij zoals : voor en achtervelg, remschijven, topkuip, zadel, kuipruit met motor en een doos met remklauwen, rempomp en nog wat spul. Als je de vraagprijs geeft komt er ook een bagster tankhoes en laptoprugzak bij.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Oh, als ik mijn Ducati al verkocht had zou ik hem meteen ophalen. Heb er een gehad, reed geweldig.
Hoop voor jou dat je hem snel kwijt bent en voor mij dat ik mijn Duc. nog eerder kwijt ben; dan koop ik hem alsnog.
 
Dat zou mooi zijn :) Zaterdag komt zijn opvolger, een 2001 dyna dus hij moet weg....

ps, van de winter is ook de koppelingspomp gereviseerd en is er natuurlijk verse koppelingsvloeistof ingegaan.
 
Als ie echt weg moet......
Geef ik je 500 euro mag je die losse zooi houden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop er toch wel iets meer voor te krijgen..... :)
 
Oh ja, vorig jaar ook de voorvork gereviseerd met verse keerringen en olie
 
plek zat maar even geen geld, en da´s net zo erg grrrrr. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1.96 en heb ook jaren zo'n ding gehad, zit prima :Y
Rijden ook erg fijn trouwens :)


~[edit] ff voor de verhoudingen een fotootje bijgedaan:
full
 
Laatst bewerkt:
Is dit een beetje een grote motor (voor iemand van 2 meter)? En heb je misschien iets duidelijker foto's zonder al die bagage?
Ik zal er vanmiddag nog een paar opzetten als ik weer thuis ben....
 
full

full

full


Alle rode delen zijn er ook bij maar het kontje was gescheurd en ik had alle blauwe delen toch dus vandaar de 2 kleuren. Je krijgt die delen er dan ook bij.....
 
Laatst bewerkt:
noem het gewoon special paint en hij wordt ineens meer waard ipv minder :D

Leuk ding leuke prijs, succes met verkopen. Voor mij een tikkeltje te groot.
 
zat te denken aan matzwart toen ik hem kocht maar ik ben er nooit aan toe gekomen....
 
Alsjeblief geen matzwart, hij leeft nog...

De mijne is in belgië omgebouwd naar drag.
Niet stuk te krijgen. Ook niet de bocht om te krijgen trouwens.
schop!
 
Laatst bewerkt:
Helaas zal hij binnenkort buiten moeten gaan slapen.......
 
Dan gaat hij wel erg goedkoop weg......
 
langzaam maar zeker komen we in de buurt....
 
Ik zal overmorgen wel contact op nemen om een keer te komen kijken als hij er dan nog steeds is ( ik durf ook wel hoger te gaan dan die 650 )
 
Mooi prijsje :Y
Voor mijn GSX uit 88(meen ik) heb ik meer betaald.(Was trouwens ook prima in orde. Enige euvel die ik ermee heb gehad was de spanningsregelaar.)

Succes met de verkoop :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan