Te koop GSX-600R 2001 Vele extra's

NinjaViper

Die hard MF'er
11 feb 2004
297
0
Tiel
Te koop Suzuki GSX-R600 2001
full

Ik heb net een leuk appartementje gekocht met mijn vriendin. Helaas moet hierdoor de motor om financiële redenen weg. Het is een erg fijne motor, die me nooit heeft laten zitten. Heeft altijd binnengestaan als ik niet reed. In de winter zat de acculader erop. Ik ben de tweede eigenaar en ik heb de motor nu bijna een jaar.
Het is niet makkelijk om zo’n motor weg te doen, daarom graag alleen serieuze reacties. Interesse? Mail dan naar het onderstaande adres.

Meer foto's kijk dan even op de volgende site:

http://www.solcon.nl/r.verschoor/mp/

Gegevens motor

Kleur:            Blauw en wit (zoals het hoort)
Banden:       Voor: Pirelli SuperCorsa(5.000km +) , Achter: Dunlop BT010 (5.000km)
KM-stand:       14.000 km
Extra’s:      Yoshimura Carbon RS-3 demper! (nieuwprijs 600 a 700 euro!)
            Orginele demper
            Staal omvlochten remleidingen
            Binnenwerk voorvork van WP!
            Gespoten velgen (donkerblauw)
            Donker ruitje
            Bewerkte kentekenplaathouder      
            Voor en achter voorzien van kleine knipperlichten
            Alarm Spyball certificaat aanwezig
            Acculader+ aansluiting
            Handleiding
            Onderhoudsboekje aanwezig
            Orginele aankoopbon aanwezig
Vraagprijs: 7000,-
Contact:      Mail: marcpaul1@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Dank je, ik verwacht er rond de jaarwisseling in te gaan. Nu maar hopen op goed weer zodat het gaat kriebelen bij toekomstige kopers ;)
 
Even een schopje, want met dit weer wil iedereen toch motorrijden ;)

Het is echt een superfiets!! :]
 
Prioriteiten stellen, prioriteiten stellen...je vriendin haar auto verkopen en ze een fiets geven is de eerste oplossing :P

*skup*
 
en als je dan een keer naar de afhaal chinees gaat is het half lauw als je thuis komt, denk goed na over wat je doet!!!!! ;)
 
7900,- is de vraagprijs. Dit is een motor met vele extra's en een motor die ontzettend goed is behandeld.

Enne mijn vriendin heeft geen auto en haar fiets levert niet genoeg op denk ik :? .

Echt het is een superfietsje :} !! Dat ik dit ding moet verkopen is niet zo heel makkelijk.. maar ik weet gewoon dat het noodzakelijk is.
 
ai ai jammer ik ben net onderuit geschoven met mn 99`er cbr 600F, en ben op zoek naar een gsx-r 600 2001. Helaas dat de prijs voor mij net ff te hoog ligt :(

(ik snap dat je met de extra`s niet veel lager kunt )

succes met verkopen, zijn prachtige motoren.
 
ai ai jammer ik ben net onderuit geschoven met mn 99`er cbr 600F, en ben op zoek naar een gsx-r 600 2001. Helaas dat de prijs voor mij net ff te hoog ligt :(

(ik snap dat je met de extra`s niet veel lager kunt )

succes met verkopen, zijn prachtige motoren.

Ik weet niet wat jouw buget is, want anders moet je me even mailen. Kijken kan ook atijd nog.
 
Ik ben er vrij zeker van dat je dan er teveel van af moet halen, zoals al eerder in dit topic is gezegd bij de dealer heb ik ze zien staan voor 6.800 idd zonder de extra`s maar op dit moment heb ik ook geen geld voor extra`s :D

en er zal zelfs nog iets afmoeten van die 6,800 wil het intressant voor me worden.
 
Ik ben er vrij zeker van dat je dan er teveel van af moet halen, zoals al eerder in dit topic is gezegd bij de dealer heb ik ze zien staan voor 6.800 idd zonder de extra`s maar op dit moment heb ik ook geen geld voor extra`s :D

en er zal zelfs nog iets afmoeten van die 6,800 wil het intressant voor me worden.
:^
Er staan er genoeg tekoop voor een stuk minder. Wil je topic niet verneuken maar hij is wel heel flink aan de prijs idd :Y
 
Van 7900,- voor 7500,- !!!

Na een aantal meningen heb ik in overleg de prijs verandert!

Kom maar op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan