Te Koop GSX-R 1100 superstaat 2500 euro vaste prijs

Jest_one1

Die hard MF'er
20 apr 2008
691
0
Amsterdam
Hallo allemaal,

Wegens andere interesses moet ik afstand doen van mijn mooie gsx-r 1100 uit 1992.
Nouja moeten is een groot woord want als mensen het geld er niet voor over hebben blijft ie mooi staan.
Naast dat deze motor er (vooral voor deze leeftijd) als nieuw uit ziet, is er ook ontzettend veel gepolijst, en heeft hij weinig kilometers :) Lijstje van features:

- gepolijste velgen
- gepolijste remschakelset
- gepolijste vorkpoten (de lugs)
- gepolijste achterbrug
- gepolijst handvat achter
- gepolijste clipons en kroonplaat
- komt met achterzitje en met de afdekkap zoals op de foto
- LSL stuurdemper, instelbaar en met WP klem
- nieuwe ketting tandwielen (tsubaki gold ketting) (+/- 300 km)
- Harris grips
- geanodiseerde topmoer op de vork
- zwarte bar ends
- michelin pilot power banden (als nieuw, +/- 300 km)
- geanodiseerde stepjes voor en achter
- ALLE leidingen rvs, incl die van het demper resevoir
- alle bouten en moeren vervangen door duur rvs en alu
- heldere knippers

er zit vast nog iets op wat ik vergeten ben, maar deze motor moet je zien in het echt.
bel of mail gerust voor een proefrit, maar hij staat niet in de weg dus kom niet met onzin biedingen.

Nog vergeten, zit ook een doos reserve onderdelen bij, deze gaat niet los weg en zit oa in : sport luchtfilter, extra klein spul zoals led knippers, gepolijste tellerrand, etcetera klein spul extra kuipschroeven.



Mvg, Eli. 062828vijf971


83lQuOfZ8kTq00sUQ7ygTA.jpg


Yr0JGS865MuoHELIcGOcIg.jpg


hA963nwg-1.jpg


Q2CboIJW3SdWGaciVtqFVg.jpg


UQ.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe het komt, maar dat ding lijkt LAAAANG!
alsof er een verlengede achterbrug in zit.

Zal wel foto-trucage zijn...hoe dan ook kick!

Brakke
 
is misschien een vertekend beeld door de foto inderdaad, de achterbrug is gewoon origineel. Nou zijn dit natuurlijk wel vrij lange motoren :)
 
Sorry maar je doet hem weg |(

Zonder zeg zo'n mooie fiets.

Daar ga je spijt van krijgen :Y

Succes met de verkoop

schopje

:W
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar je doet hem weg |(

Zonder zeg zo'n mooie fiets.

Daar ga je spijt van krijgen :Y

Succes met de verkoop

schopje

:W

thanks, en inderdaad ik denk ook dat ik spijt ga krijgen hij rijdt als een trein, maarja ga naar centrum van amsterdam verhuizen en kan daar alles op de fiets wel af. Kan het geld nu eenmaal goed gebruiken ivm verhuizing :)
 
hey jongens, thanks, en ik moet zeggen, ik heb vandaag heerlijk rondgereden, en zodra ik een andere oplossing vind voor mijn budgettekort hou ik de motor, zeker weten. Maar sommige dingen zijn op sommige momenten belangrijker :P
Ik denk dat de koper geen 2e zo mooi vindt ergens!
 
je bent gek geworden |( en dan die prijs :X slaat echt nergens op zo goedkoop, dat die er nog opstaat krijg je echt spijt van jonge.
 
je bent gek geworden |( en dan die prijs :X slaat echt nergens op zo goedkoop, dat die er nog opstaat krijg je echt spijt van jonge.


marktplaats prijs is ook 2800 ;) en ik moet er hier dan wel bij zeggen dat je van deze prijs geen wonderen meer kan verwachten :) thanks voor de kick!
 
Terug
Bovenaan Onderaan