Te koop - honda cbr 600 f (1997)

op verzoek wat meer foto's
full
 
waar heb je dat klokje ergens gekocht...

Ben zelf ook op zoek naar zoiets dus...

verders nette motor en een hele nette prijs hoor...
 
Bod: 1 Euro..

Nee nu serieus.... Echt een mooi ding! ik heb de zwart / rood.

Heb je je orginele uitlaat nog? Zoja, verkoop je die er nu onder zit?
 
@Kloontjes.nl Voor 2650 euro mag je het klokje hebben, krijg je er nog een cbr bij cadeau ook!! :) Even serieus, klokje komt bij motozoom (of eigenlijk louis.de) vandaan. Kan je gewoon in de winkel halen. Motoport heeft vast ook wel iets vergelijkbaars..

Standaard uitlaat heb ik helaas niet, die kreeg ik er niet bij toen ik em kocht. Uitlaat verkoop ik dus ook niet los (verkoopt m'n motor zelf zo moeilijk he :))

@lachebekje Succes alvast volgende week! Als je het haalt weet je waar je een mooie motor kan kopen :)
 
Laatst bewerkt:
@Kloontjes.nl Voor 2650 euro mag je het klokje hebben, krijg je er nog een cbr bij cadeau ook!! :) Even serieus, klokje komt bij motozoom (of eigenlijk louis.de) vandaan. Kan je gewoon in de winkel halen. Motoport heeft vast ook wel iets vergelijkbaars..

Standaard uitlaat heb ik helaas niet, die kreeg ik er niet bij toen ik em kocht. Uitlaat verkoop ik dus ook niet los (verkoopt m'n motor zelf zo moeilijk he :))

@lachebekje Succes alvast volgende week! Als je het haalt weet je waar je een mooie motor kan kopen :)

Mooie motor is het zeker en ook nog degene wat ik wel zou willen, maar ja zoals al eerder beschreven is het niet alleen afhankelijk van mijn papiertje, helaas
 
@Kloontjes.nl Voor 2650 euro mag je het klokje hebben, krijg je er nog een cbr bij cadeau ook!! :) Even serieus, klokje komt bij motozoom (of eigenlijk louis.de) vandaan. Kan je gewoon in de winkel halen. Motoport heeft vast ook wel iets vergelijkbaars..

Standaard uitlaat heb ik helaas niet, die kreeg ik er niet bij toen ik em kocht. Uitlaat verkoop ik dus ook niet los (verkoopt m'n motor zelf zo moeilijk he :))

@lachebekje Succes alvast volgende week! Als je het haalt weet je waar je een mooie motor kan kopen :)
http://sanderverkerk.nl/cbr.jpg
Krijg jij deze? En bijbetaling?
 
Ik hou liever de carbon demper erop. Vanwaar de interesse? Gewoon omdat je een carbon demper wil of ...?
 
Laatst bewerkt:
kick!

@lachebekje Zo te zien is je rijbewijs gehaald (en bijna binnen) :) Als je nog interesse hebt en je je stacaravan al verkocht hebt, m'n cbr staat er nog!
 
Laatst bewerkt:
kick!

@lachebekje Zo te zien is je rijbewijs gehaald (en bijna binnen) :) Als je nog interesse hebt en je je stacaravan al verkocht hebt, m'n cbr staat er nog!

Ja bijna binnen he, en interesse is er zeker, dus als je nog iemand weet voor mijn stacaravan. Is super mooi hoor. Just let me know.
 
Terug
Bovenaan Onderaan