-=MV=-
MF veteraan
Hallo,
hierbij zet ik weer te koop een Motor-forum doorverkoop motor...
Vorige eigenaar:
Honda CBR 600F 25Kw met schade
Gegevens:
- 25Kw motor, op kenteken dus ideaal voor beginners tussen de 18 en 21*.
e motor is nu op vol vermogen, maar de 25 kw set is nog steeds aanwezig!
*Motor is op kenteken nog steeds 25kw!
- Bouwjaar 1995.
*- Het is een originele Nederlandse motor dus kan ook weer ontgrenst worden (100pk).
- Km-stand: 50XXX.
- Motorisch in prima conditie.
- Altijd netjes onderhouden.
- Banden nog prima, Dunlop Sportmax Qualifier voor en achter.
- Ketting nog prima, DID, gaat ook nog minstens 10000km mee.
- Gele lamp in de koplamp (gewoon licht en groot licht, stadslicht is wit), valt veel beter op - tussen het andere verkeer.
- Laser uitlaat inclusief linkpijp, zonder DB-killer, prachtig donker geluid.
- Donkere double bubble kuipruit (origineel aanwezig).
Extra's:
-Abus art.4 goedgekeurs kettingslot.
-Xenalock schrijfremslot met "alarm".
-Alarmvoorbereiding op de motor.
-Motorhoes.
Onderhoud bij 45000km:
- Luchtfilter vervangen.
- Luchtfilterhuis schoongemaakt, toevoer ook.
- Benzineslang tank + Benzinefilter vervangen.
- Voorkapje/koplampomlijsting vervangen.
- Kuipruit vervangen voor double bubble.
- Oliefilter vervangen.
- Olie vervangen, 4 liter 10W40 valvoline.
- Accu vervangen.
- Bougies vervangen.
- Ketting grondig gereinigd en ingevet en gespannen.
Onderhoud bij 50.000km:
- Nieuwe nokkenaskettingspanner.
- Nieuwe accu.
- Nieuwe spanningsregelaar.
- M-F sticker geplaatst.
- Ingevet etc...
Schade:
Helaas heeft de vorige, vorige eigenaresse hem een keer uit haar handen laten vallen met het in de schuur manoeuvreren van de motor. Dit had de volgende schade als gevolg:
Rechtertopkuip gebarsten (Aan binnenkant verstevigd met polyester matjes).
Middenkapje gebarsten (is inmiddels vervangen voor puntgaaf exemplaar).
De schade aan de linkerkant als gevolg van de vorige eigenaar zijn schuiver is als volgt:
- Krassen op topkuip.
- Krassen op inspectieluik.
- Dynamodeksel geschaafd.
- Onderkuip geschaafd.
- Spiegel licht bekrast.
Als je dus handig bent met plastic-plamuur en je kent een goede spuiter is de motor op het rechtertopkuipdeel na prima op te knappen voor weinig geld. De dagwaarde van de motor in goede staat zou rond de 3500 liggen. Je hebt er een motorisch prima motor aan die mits je handig bent goed is op te knappen.
Voor vragen en/of meer foto's kun je altijd even mailen.
Doe een goed bod!
hierbij zet ik weer te koop een Motor-forum doorverkoop motor...
Vorige eigenaar:
Honda CBR 600F 25Kw met schade
Gegevens:
- 25Kw motor, op kenteken dus ideaal voor beginners tussen de 18 en 21*.
e motor is nu op vol vermogen, maar de 25 kw set is nog steeds aanwezig!
*Motor is op kenteken nog steeds 25kw!
- Bouwjaar 1995.
*- Het is een originele Nederlandse motor dus kan ook weer ontgrenst worden (100pk).
- Km-stand: 50XXX.
- Motorisch in prima conditie.
- Altijd netjes onderhouden.
- Banden nog prima, Dunlop Sportmax Qualifier voor en achter.
- Ketting nog prima, DID, gaat ook nog minstens 10000km mee.
- Gele lamp in de koplamp (gewoon licht en groot licht, stadslicht is wit), valt veel beter op - tussen het andere verkeer.
- Laser uitlaat inclusief linkpijp, zonder DB-killer, prachtig donker geluid.
- Donkere double bubble kuipruit (origineel aanwezig).
Extra's:
-Abus art.4 goedgekeurs kettingslot.
-Xenalock schrijfremslot met "alarm".
-Alarmvoorbereiding op de motor.
-Motorhoes.
Onderhoud bij 45000km:
- Luchtfilter vervangen.
- Luchtfilterhuis schoongemaakt, toevoer ook.
- Benzineslang tank + Benzinefilter vervangen.
- Voorkapje/koplampomlijsting vervangen.
- Kuipruit vervangen voor double bubble.
- Oliefilter vervangen.
- Olie vervangen, 4 liter 10W40 valvoline.
- Accu vervangen.
- Bougies vervangen.
- Ketting grondig gereinigd en ingevet en gespannen.
Onderhoud bij 50.000km:
- Nieuwe nokkenaskettingspanner.
- Nieuwe accu.
- Nieuwe spanningsregelaar.
- M-F sticker geplaatst.
- Ingevet etc...
Schade:
Helaas heeft de vorige, vorige eigenaresse hem een keer uit haar handen laten vallen met het in de schuur manoeuvreren van de motor. Dit had de volgende schade als gevolg:
Rechtertopkuip gebarsten (Aan binnenkant verstevigd met polyester matjes).
Middenkapje gebarsten (is inmiddels vervangen voor puntgaaf exemplaar).
De schade aan de linkerkant als gevolg van de vorige eigenaar zijn schuiver is als volgt:
- Krassen op topkuip.
- Krassen op inspectieluik.
- Dynamodeksel geschaafd.
- Onderkuip geschaafd.
- Spiegel licht bekrast.
Als je dus handig bent met plastic-plamuur en je kent een goede spuiter is de motor op het rechtertopkuipdeel na prima op te knappen voor weinig geld. De dagwaarde van de motor in goede staat zou rond de 3500 liggen. Je hebt er een motorisch prima motor aan die mits je handig bent goed is op te knappen.
Voor vragen en/of meer foto's kun je altijd even mailen.
Doe een goed bod!
Laatst bewerkt: