Te Koop Honda CBR 600RR 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goks

MF'er
7 okt 2009
165
0
Amsterdam
Dames & Heren,

Hierbij staat mijn 2003 Honda CBR 600RR te koop. De reden voor verkoop is het feit dat ik simpelweg te weinig tijd heb om te rijden en ik het doodzonde vindt om haar in mijn schuur te stallen. Hiernaast heb ik de mogelijkheid om voor een zacht prijsje een auto over te nemen.

Ik ben er altijd zuinig mee geweest en heb zelf ook een auto, dus de RR is alleen met mooi weer de weg op geweest. Gekocht van HSL Bikes in Vianen, waarbij alle nodige onderhoud is gedaan. Bij afleveren is alles grondig gechecked en indien nodig vervangen. Dit wil zeggen dat de aankomende zomerperiode er geen 1 cent uitgegeven hoeft te worden aan onderhoud. Olie + alle vloeistoffen zijn pas ververst. Ketting is goed. Banden zijn van Michelin, Pilot Power 2CT met meer dan voldoende profiel.

Ze komt uit maart 2003 en heeft nu 30.500 gelopen

Optisch is het een en ander verkocht, heb haar ook zo gekocht:
Knipperlichten voor in de spiegel
Kleine knipperlichten achter
Kleine kentekenplaathouder
Carbon cover naast remschakelset
Laser Xtreme duo uitlaat, korte beschrijving: Super geluid!!


Het is gewoon een hele mooie en goede motor, waar nog heel veel plezier mee beleefd kan worden. :]

Ik vind het erg spijtig dat ze weg moet, maar het kan helaas niet anders. Als de motor niet binnen 3 weken wordt verkocht gaat HSL Bikes de motor weer terugkopen en zul je haar te koop zien staan voor 5000 euro.

Dus sla nu je slag en start de zomerperiode met deze prachtige bike.

Vraagprijs 4500

Voor meer info en/of foto's kun je me altijd pb'en

:W
 
full

full

full

full

full

full
 
Hoi Goks,

Werkelijk waar een prachtige motor heb je daar al zeg ik het zelf.
Heb je toevallig interesse om haar te ruilen tegen een rode Peugeot 306 Sport?
Ik hoor graag van je. Voor meer info: stuur me een prive berichtje!

Groetjes Kjell
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan