te koop: honda CBR400RR 1992

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
bij deze wil ik eens kijken of er intresse is naar mijn motor.

reden van de verkoop dat ik niet zoveel zin meer in motor rijden heb en vooral nadat mijn neef afgelopen weekend van zen motor is gevallen en 5 gebroken wervels, een gebroken schouder en een geperforeerde long er aan over heeft gehouden.

het gaat zoals de titel zegt om een cbr400rr in uitzonderlijk mooie staat.
zitten enkel gebruikers krasjes op, verder niets!
de motor heeft momenteel een km stand van 25xxx, maar het kan zomaar zijn dat ik er weer een rondje op ga rijden.

de motor is voorzien van 2 zeer verse bt016's.
RVS boutjes in het blok (zo goed als alle bouten). heb allerlei andere kuipbouten etc gepolijst.

achter is de motor voorzien van een hyperpro veer en mogelijkerwijs is er ook wat aan de voorvering gedaan, maar dat zie je helaas niet van buiten!

ik heb voor de motor zelf een demper gemaakt, omdat er gewoon bijna niks behalve ebay spul te koop is voor deze motoren. helaas is deze demper niet erg stil, maar klinkt niet schel! ik kan er wel van genieten, maar wat een andere er van vind is 2!

dit resulteerde met het afstellen van de motor op de testbank in 62,x Pk's en de motor loopt gewoon geweldig en is zeer snel voor een 400. (hij is afgesteld bij madracing te noordscharwoude).

verder kan ik niet veel over de motor zeggen, tis een geweldig mooie motor en rijdt super.

nieuwevraagprijs: 1850 euro!

mocht je grotere fotos willen zien, stuur me even een mailtje, moet ze nogal ver verkleinen om ze hier neer te kunnen zetten!

mvg. steven ball
full
 
Laatst bewerkt:
100 in ze 1 dat malle ding :X heb er een stukje op mogen rijden maar deze 400 vliegt echt :9~ en dat geluid :9~ en die staat :9~ het is dat me meissie al een VFR400 heb en de schuur vol is :Y topmotor :Y
 
hey das lachuh!Ik wist niet dat ze de 400 ook in deze kleurstelling hadden!Heb zelf de 900 versie!Zou een supertof ding zijn voor het vrouwtje zij het niet dat ze nog moet beginnen met lessen!

Succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan