Te koop: Honda CBR600F projectje / ragfiets

The Mailman

MF veteraan

Te koop: Honda CBR600F van 1989, 46.500 mijl. Motorisch prima, optisch wat minder. De onderkuip is er al jaren af, het kuipwerk wat er nog opzit is ook niet heel fraai meer: zit scheef, gebarsten. Verder ben ik geen poetser en wordt de motor ook ’s winters wel eens uitgelaten. Als leuk extra een Laser pijpje dat een enorme @#$%!! herrie maakt. Had van mij iets minder gemogen, maar ja, deze zat er nou eenmaal op toen ik hem kocht O-)

image001.jpg


Gezien de combinatie technisch goed/uiterlijk niet zo goed lijkt dit me een mooi fietsje voor een streetfighterproject, of gewoon een goedkoop ragfietsje. Vraagprijs 900 euro inclusief MF sticker :P

Onderhoud: heeft minder dan een jaar terug nog een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters vervangen zijn.
Ketting en tandwielen: zijn zo’n 15k oud
Banden: voor is op, achter nog een paar duizend km over
Bijzonderheden: zwakke punten nokkenaskettingspanner, voorvorkkeerringen en spanningsregelaar zijn al vervangen, evenals het knipperlichtrelais en de brandstofpomp.

image017.jpg


Motor is in ’89 nieuw geleverd in Amerika, een jaar of drie later geïmporteerd en gekocht door de man van wie ik hem eind 2000 weer gekocht heb met toen 19.000 mijl op de klok. Volgens hem is de motor ooit van de standaard afgevallen waardoor de schade ontstaan zou zijn. De rest van de mijlen heb ik zelf gemaakt en ik ben geen hardrijder :]

Bijzonderheid is verder nog dat de motor momenteel in Schotland staat en eind februari naar Nederland komt. Voor meer info mail me maar ff (zie profiel) en post ff dat je wat gemaild hebt (het is een beetje spamadres) ;)


EDIT: op pagina 2 staan wat recente foto's (9 februari gemaakt) :Y
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop! *O*

Voor geinterreseerden: ik heb hem ook gezien, mooi fietsje dat zeker. Maakt zeker een mooi geluidje!
 
Jasper: les 1 op MF; NOOIT in je verkoop topic zeggen dat je weinig op MF bent ;) Je bent hier een ouwe rot, je komt hier dagelijks en je kent alles mods IRL.

En ehm ja, zorg ervoor dat er niet teveel onzin gel*ld wordt in je verkoop topic O-)

[me]Tamiya houdt zich nu dus verder stil[/me]
 
Jasper: les 1 op MF; NOOIT in je verkoop topic zeggen dat je weinig op MF bent ;) Je bent hier een ouwe rot, je komt hier dagelijks en je kent alles mods IRL.

En ehm ja, zorg ervoor dat er niet teveel onzin gel*ld wordt in je verkoop topic O-)

[me]Tamiya houdt zich nu dus verder stil[/me]


Ja da's waar. Zal ik het anders formulieren: ik kom veel te weinig buiten het MF CBR Club topic


* Trouwens een schande dat we met al dat geouwehoer daar nog in WIWATD staan en niet in offtopic B| :P


En nu ga ik het verkoopobject zelf nog ff uitlaten :]
 
Ik zou zeggen stuur eens een mailtje als hij in nederland is, dan kom ik mogelijk een proefritje doen. ben namelijk wel opzoek naar zo een soort fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan