Te koop: Honda MTX80

Lucifur665

Die hard MF'er
29 jul 2003
913
198
Haarle gem Tubbergen
Voor de liefhebber, een Honda MTX 80 met brommerkenteken.
Ligt een 6-bak onder, heeft gelopen maar start nu niet maar hoeft geen probleen te zijn voor een beetje handige sleutelaar.

full


full


full


Tegen elk aannemelijk bod.
 
Hallo Lucifur665,

Ik heb interesse in je MTX (ik heb er namelijk zelf ook al eentje :9).

Ik heb alleen een vraagje. Bij je profielbeschrijving staat dat je vliegtuigtechneut bent, dus waarom kun je hem zelf niet maken?

Bij deze een openingsbod van €100. :P

Met vriendelijke groeten,

Laurens
a.k.a. Laurijdhonda
ps: waar staat deze opknapfiets?
 
Maar jij bent oud :+

De jongere generatie moet toch even in het zadel geholpen worden, niet? ;)

Ik(wij) ben(zijn) benieuwd naar je richtprijs Lucifur...

@Daniel: ik was mijn reactie nog aan het typen toen jij de jouwe al poste :o :X

Je hebt je kansen verspeeld door mij oud te noemen!Haha!neej hoor!Als zijn richtprijs al te hoog is naar mijn zin dan mag jij hem hebben hoor!Zag hem toevallig staan en het is een soort van oude liefde van me!

Maarre zonder richtprijs komen we beide niet ver toch?:P
 
Deze MTX is van een maatje van mij, ik heb hem hier voor hem op gezet.
Misschien spreek ik hem vanavond nog voor een richtprijs.
De MTX staat in Den Haag.

Lucifur665 8-)
 
Je hebt je kansen verspeeld door mij oud te noemen!Haha!neej hoor!Als zijn richtprijs al te hoog is naar mijn zin dan mag jij hem hebben hoor!Zag hem toevallig staan en het is een soort van oude liefde van me!

Maarre zonder richtprijs komen we beide niet ver toch?:P

klopt, uberhaupt zonder response komen wij nergens. Op MF valt meestal een reactie binnen het etmaal zeker te verwachten :Y

ik vind €100 een aannemelijk bod *D
 
Even nav de vele topicreports:
80 cc is formeel geen brommer maar een motor, in dit geval een motor zonder kenteken, maar daar zijn er wel meer van. Geen reden voor een slotje.
 
Erg tof, uit de tijd dat "echte jongens" :-) nog op een schakelbrommer reden ipv op een rijdend toilet!, scheelde toch een paar motorrijlesjes!!
Wanneer komt er iemand met een KS80??? :-)
 
Erg tof, uit de tijd dat "echte jongens" :-) nog op een schakelbrommer reden ipv op een rijdend toilet!, scheelde toch een paar motorrijlesjes!!
Wanneer komt er iemand met een KS80??? :-)

:Y over dat toilet

En wat moet je nou met zo'n oude kawa?

Bod verhoogd naar €250 + kratje Hertog Jan...
mits er eerlijk wordt ingelicht over problemen (rot blok?)

@ het motor-zonder-kenteken-issue : hoeveel bromfietsen zijn er eigenlijk kentekenloze motorfietsen?

Groet
 
:Y over dat toilet

En wat moet je nou met zo'n oude kawa?

Bod verhoogd naar €250 + kratje Hertog Jan...
mits er eerlijk wordt ingelicht over problemen (rot blok?)

@ het motor-zonder-kenteken-issue : hoeveel bromfietsen zijn er eigenlijk kentekenloze motorfietsen?

Groet

Ik weet niet precies waarom hij het niet doet, maar blok is niet rot, gaat rond met kickstarter. ik vermoed dat de ontsteking afgesteld moet worden en de carburateur moet schoon gemaakt worden.

Lucifur665 8-)
 
Erg tof, uit de tijd dat "echte jongens" :-) nog op een schakelbrommer reden ipv op een rijdend toilet!, scheelde toch een paar motorrijlesjes!!
Wanneer komt er iemand met een KS80??? :-)

Die race plee's van tegenwoordig zijn idd niet om aan te zien.
Waar zijn de echte jongens toch gebleven vraag ik me af :?

Een ks80 zou ik uit het kader van het jeugdsentiment ook wel leuk vinden maar die zijn in goede staat tegenwoordig goud waard.
 
:P je zei toch dat je zou afhaken als richtprijs te veel zou zijn.

voor €400 kun je betere oude liefde kopen 't zandpad

Mag ik vragen waarom het kenteken is geobscuurd? Er zit toch wel gewoon kentekenbewijs/balhoofdidentificatienummer op? (niet gejat toch?)
 
:P je zei toch dat je zou afhaken als richtprijs te veel zou zijn.

voor €400 kun je betere oude liefde kopen 't zandpad

Mag ik vragen waarom het kenteken is geobscuurd? Er zit toch wel gewoon kentekenbewijs/balhoofdidentificatienummer op? (niet gejat toch?)

Alle papieren zitten erbij en alles klopt verder, maar dat kenteken weghalen doe ik altijd met kentekens op internet.

Lucifur665 8-)

wacht trouwens nog op mijn maatje op reactie over je bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan