Te koop: Honda Spacy 125 scooter 1984 (met klapkoplamp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkJan73

MF veteraan
28 aug 2008
2.436
2
Hi people,

Wegens omstandigheden biedt ik hier aan mijn Honda Spacy CH-125. Hij is te koop/te bewonderen in de regio Oss.

Een stijlicoon uit de jaren 80 in prima staat, het uiterlijk is zelfs zeer goed te noemen. De scooter is dan ook schadevrij en heeft binnen gestaan.

Lekker belastingvrij scooteren met een zeer laag verbruik.

Hij heeft ca. 19.000 km gereden, is eind 1984 op kenteken gezet. Kleur rood.

Vraagprijs: 650 euro (geen inruil mogelijk).

Check deze commercials :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cpa0lYgSWh0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iRrAuANhdvY&NR=1

dsc04851600x1200.jpg


dsc04891600x1200.jpg


dsc04871600x1200.jpg


dsc04881600x1200.jpg



Problemen:
Laatste keer dat ik er mee heb gereden ging de temperatuurmeter niet meer omhoog, ik weet niet of dit een defecte thermostaat is of dat het metertje kapot is gegaan...

PS Motor is niet gepoetst op de foto ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, hij heeft VOETVERWARMING, ideaal voor de koude ochtenden... zoals vandaag....
 
Hoe hard loopt zoiets, km of tachtig? Ziet er goed uit trouwens. Zo netjes zie je ze niet vaak.
 
Hoe hard loopt zoiets, km of tachtig? Ziet er goed uit trouwens. Zo netjes zie je ze niet vaak.

Ik heb hem wel eens op 120 gehad, maar 100-115 is reëler. Maar nu weeg ik ook iets meer dan gemiddeld ;) Trekt als een gek op tot 80, daarna is het uitlopen....

Thanks voor het compliment :) En dan is hij nog niet eens gepoetst ;)
 
120???
90/100 was bij echt wel de max...
Rijden wel errug leuk en de reacties zijn tegek, iedereen vind het lache als je hier op aan komt.
 
120? man dan is zo'n ding allang ontploft. dat haalde hij nieuw in het boekje niet eens.topsnelheid is krap 100 en als je er dat lang mee rijdt dan liggen de zuigerveren op straat.
 
120? man dan is zo'n ding allang ontploft. dat haalde hij nieuw in het boekje niet eens.topsnelheid is krap 100 en als je er dat lang mee rijdt dan liggen de zuigerveren op straat.

_O-

Nee hoor.. Heb 120 op de teller zien staan. Dus de echte km's zullen wat lager uitvallen (110?). Overigens, vanwege de variomatic maakt hij niet zoveel toeren op topsnelheid. Het is geen opgevoerde 2-takt ;)

Overigens is hij voornamelijk gebruikt voor relatief korte stukjes. Het is geen km vreter. Dat is ook de reden dat hij weg gaat.
 
120? man dan is zo'n ding allang ontploft. dat haalde hij nieuw in het boekje niet eens.topsnelheid is krap 100 en als je er dat lang mee rijdt dan liggen de zuigerveren op straat.

Altijd weer fijn zulke reactie 's in een verkoop topic... :r :r :r

Prachtig ding en als de verkoper iets aangeeft, zal dat zo zijn...

Altijd dat gezeik op MF in verkoop topic's, ik neem aan dat je zelf geen intresse hebt, dus :X :X :X :X :X :X :X :X :X

T.S., prachtig ding en volg deze topic.. en succes met de verkoop... *O* *O* *O*
 
Altijd weer fijn zulke reactie 's in een verkoop topic... :r :r :r

Prachtig ding en als de verkoper iets aangeeft, zal dat zo zijn...

Altijd dat gezeik op MF in verkoop topic's, ik neem aan dat je zelf geen intresse hebt, dus :X :X :X :X :X :X :X :X :X

T.S., prachtig ding en volg deze topic.. en succes met de verkoop... *O* *O* *O*

Altijd dat gebluf in verkooptopics, en t'staat gewoon een beetje dom.
Check effe de technische data van dit ding, er staat toch echt 60 Miles per uur max.
Daarnaast heb ik er meer dan een gehad en heelblijven doe je alleen bij max. 80km/u, want ik heb bij de eerste dus echt m'n zuigerveren naar buiten zien komen.
 
Altijd dat gebluf in verkooptopics, en t'staat gewoon een beetje dom.
Tja.

Om mij dom te noemen is.... een beetje dom.

Check effe de technische data van dit ding, er staat toch echt 60 Miles per uur max.
Als ik zeg dat ik er 120 mee heb gereden, onder ideale omstandigheden, en 100-115 goed haalbaar is dan is dat zo. Dat jij er niet meer dan 80 (!) uit hebt weten te halen vind ik persoonlijk opmerkelijk.

Overigens lezen veel mensen niet verder, ff verderop meldde ik:
Trekt als een gek op tot 80, daarna is het uitlopen....

Dus, tot 80 no problem, daarna moet je wat ruimte hebben (lange rechte wegen..) Het is en blijft een stadsmotortje. Ik zou hem overigens nu ook niet meer zo op zijn staart trappen. Het is een oldtimer inmiddels en die moet je met een beetje respect behandelen..

Vergeet overigens ook niet dat de USA slechtere benzine heeft en dus ook minder power uit een dergelijk blokje kunnen halen (dan heb ik het niet eens over Californische modellen die nog meer restricties hebben).
Bovendien, vrijwel alle voertuigen die ik heb gehad, rijden in de praktijk harder (op de teller) dan "volgens het boekje" kan.
Daarnaast heb ik er meer dan een gehad en heelblijven doe je alleen bij max. 80km/u, want ik heb bij de eerste dus echt m'n zuigerveren naar buiten zien komen.
Je kunt altijd pech hebben met een motor.

Bovendien, waarom zou ik überhaupt bluffen..... :? Als ik zou zeggen dat je een Ferrari eruit trekt en makkelijk 140 kan rijden met duo en daarbij nog 1:30 verbruikt, ja. Dan heb je een punt.

Maar je hoeft mij niet te geloven, dan geloof je het lekker niet :W Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.

ps bedankt voor de KICK ;)
 
Laatst bewerkt:
Altijd dat gebluf in verkooptopics, en t'staat gewoon een beetje dom.
Check effe de technische data van dit ding, er staat toch echt 60 Miles per uur max.
Daarnaast heb ik er meer dan een gehad en heelblijven doe je alleen bij max. 80km/u, want ik heb bij de eerste dus echt m'n zuigerveren naar buiten zien komen.


Gebluf, nou dat zal wel meevallen, als de verkoper dit zegt... zal het ook zo zijn.

Daarbij zegt de verkoper ook dat het verstandiger is om het blok niet geheel te belasten, dus...
Daarbij ben je geen koper, dus waar bemoei je je mee en waar reageer je op, gewoon weer lopen zieken, maar daar zijn de meesten goed in bij een verkoop topic.

Zelf niets kopen, alleen maar zeiken, als je niets wilt kopen, reageer dan ook niet.

Tuurlijk heb je er al meerdere gehad, nou heel mooi dat jij het allemaal weet en de boel wet heel te houden.

Je loopt hier gewoon een verkoop topic te verzieken met je onnodige commentaar, donder toch op man.
 
Ed, thanks voor de support. En ja het is echt een prachting ding.

Dit type komt ook in heel veel jaren 80 films voor. Inderdaad, in the Terminator komt hij ook voor. En in Fright Night... En... nog véél meer :)

Het grootste probleem is dat ik hem binnen afzienbare tijd niet meer binnen kan laten staan, en dat hij door plaatselijke jeugd gejat of gemolesteerd kan worden. Dat vind ik echt zonde van zo'n scooter.
 
Laatst bewerkt:
Ed, thanks voor de support. En ja het is echt een prachting ding.

Dit type komt ook in heel veel jaren 80 films voor. Inderdaad, in the Terminator komt hij ook voor. En in Fright Night... En... nog véél meer :)

Het grootste probleem is dat ik hem binnen afzienbare tijd niet meer binnen kan laten staan, en dat hij door plaatselijke jeugd gejat of gemolesteerd kan worden. Dat vind ik echt zonde van zo'n scooter.

Ik vind het zeker een prachting ding en ben nog aan het denken... O-) O-) O-)

Ziet er zeker netje's uit, denk alleen niet dat het hier in de " stal "gaat passen.

Dus nogmaals, succes met de verkoop en hoop dat er alleen serieus belangstellenden reageren...
 
Ik hoop stiekem dat mijn vriendin nog plaats voor hem kan maken in haar schuurtje O-) Mijn dikke duizend blijft dan gewoon buiten staan. Misschien kan ik haar nog overtuigen ;)
 
hij is echt mooi van lelijkheid :P 2 takt btw ?


als er een stuk eraf aan de prijskan gaan heb ik wel interesse :P
 
hij is echt mooi van lelijkheid :P 2 takt btw ?

als er een stuk eraf aan de prijskan gaan heb ik wel interesse :P

Hey hey! Deze dame was in zijn tijd super chic en vooruitstrevend met zijn voetverwarming en handrem... Bovendien, deze motor op leeftijd verdient wel wat respect :(

:+

Het is eenééncylinder 4-takt, dus geen tweetakt.

Van de prijs kan er een stukje af gaan (het is immers een vraagprijs).
 
Laatst bewerkt:
Hey hey! Deze dame was in zijn tijd super chic en vooruitstrevend met zijn voetverwarming en handrem... Bovendien, deze motor op leeftijd verdient wel wat respect :(

:+

Het is eenééncylinder 4-takt, dus geen tweetakt.

Van de prijs kan er een stukje af gaan (het is immers een vraagprijs).

Ben ik toch benieuwd naar een mooie prijs voor deze dame...
 
Take your time.....

Je hóeft 'm niet te kopen (maar mág natuurlijk wél :+)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan