Te koop: Honda VTR 1000 SP-1 Colin Edwards

Zo leuk dat iedereen zijn mening wil delen op motor-forum :N
Deze fiets staat in het topic te koop: motoren niet in het topic geef je mening wat je van deze fiets vind
Suc6 met de verkoop hoop dat je hem snel kwijt ben en er een mooi bedrag voor vangt
 
Zo leuk dat iedereen zijn mening wil delen op motor-forum :N
Deze fiets staat in het topic te koop: motoren niet in het topic geef je mening wat je van deze fiets vind
Suc6 met de verkoop hoop dat je hem snel kwijt ben en er een mooi bedrag voor vangt
:?
Als je geen commentaar wilt moet je je fiets op MP zetten....
Snap je opmerking niet helemaal, ik vind het hier nogal meevallen, maar goed....

Sgobje...

;)
 
Schopje voor deze oerlelijke uitvoering.

Ik bedoel dit soort opmerkingen.
Deze jongen heeft er veel werk in gestoken de fiets naar zijn zin te maken, dan hoop/verwacht je niet zulke opmerkingen. Houd dat lekker voor je, is niet leuk en je kan er niets mee. Maar goed dat zal wel typisch MF zijn.
 
Ik ben nog steeds bezig mijn eigen motor te verkopen, maar wat vraagjes.

Wat is de reden dat je hem in deze kleuren gespoten hebt? Schade?

En wat is een zelfgemaakt KTPH ;)

Is de lak van de undertail af? Ik zie daar wat witte lak naar voren komen of iets dergelijks!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds bezig mijn eigen motor te verkopen, maar wat vraagjes.

Wat is de reden dat je hem in deze kleuren gespoten hebt? Schade?

En wat is een zelfgemaakt KTPH ;)

Is de lak van de undertail af? Ik zie daar wat witte lak naar voren komen of iets dergelijks!

:W

Ik vond dit zelf opzich een mooie kleurstelling, echter vond ik het te kostbaar om het op normaal kuipwerk te doen (dit kost handen vol geld en als je schade tijd nogmeer!) verder heeft de fiets bij mijn weten geen schade(ben niet de 1ste eigenaar!)

KTPH is een kentekenplaathouder!

De lak op de undertail begint los te laten, er zitten her en der op het kuipwerk zelf wat slijtageplekjes( bij het zadel, en bij een spiegel)

Momenteel ben ik een nieuwe radiateur erop aan het plaatsten aangezien de oude was gaan lekken........

Mvg
 
Dus zoals ik begrijp heb je de originele kuipen ook nog? Of heb je de originele kuipen gespoten?


Mooie fiets, KICK
 
Ten eerste, kick ;)

Ten tweede, zonde inderdaad dat je die hebt verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan