Te Koop Honda VTR 1000 SP-2

sportbillie

Die hard MF'er
13 apr 2004
327
0
Den Helder
Te Koop mijn Honda VTR SP-2 (prijs is verlaagd)

Bj 2002
Km 12900

Voorzien van:
Akrapovic titanium dempers met titanium link pipes
Powercommander 3r
K&N lucht filters
Matris stuurdemper met 16 standen
Ermax donker kuipruitje
Spyball alarm
Michelin Pilot Power banden
Mono en Duo zitje
Stalen remleidingen
Orginele uitlaten en kuipruit en lucht filters nog in mijn bezit
Bij Ten Kate afgesteld 132,9 achterwiel pk en 106nm

De prijs voor deze Superbike in zeer goede staat

€11.000

rvf.sp-2%20006.jpg

rvf.sp-2%20010.jpg

rvf.sp-2%20009.jpg


Voor meer info
tel 06-29412403
arox@quicknet.nl

Gr André
 
Laatst bewerkt:
Niet doen,ga je spijt van krijgen,maar vooruit schopje voor deze mooie bike,ga je nog wat anders aanschaffen?? -O-
 
Nu maar te hopen dat door het gekwijl van mij er geen kortsluiting ontstaat..... WAAROM DE STRAATPRIJS VAN DE POSTCODELOTERIJ NIET IN MIJN WIJK!!

SUC6 met de handel.........
 
:9

blijf em prachtig vinden.... ook het geluidje is om te kwijlen (dacht eerst onweer te horen _O- )

wat komt er in de plaats?
 
Ik hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen ;(
Maar ik heb laatst op de KTM Superduke gereden en dat is heel iets anders, ik wil nu wel eens "Naked" gaan rijden op de Superduke dus.
Het blijft dus wel een 2 cylinder.
 
Laatst bewerkt:
sorry maar de prijs is echt te hoog, in Ommen staat een nieuw model 2005 0 km
zonder inruil voor onder de 12000 eurie. uiteraard is deze zonder opties als demper maar dan nog
 
sorry maar de prijs is echt te hoog, in Ommen staat een nieuw model 2005 0 km
zonder inruil voor onder de 12000 eurie. uiteraard is deze zonder opties als demper maar dan nog


Dan kooop je die toch! Zit zijn topic niet te vervuilen. :(


Btw, dat is ook geen eerlijk vergelijk want de dealer verkoopt die met sponsor geld van Honda om van de oude meuk af te komen.
 
sorry maar de prijs is echt te hoog, in Ommen staat een nieuw model 2005 0 km
zonder inruil voor onder de 12000 eurie. uiteraard is deze zonder opties als demper maar dan nog

Ben het me je eens, de prijs is wel heel erg hoog!

Wel heeeeeel geil dingetje, die ik zeker nog een keer moet hebben!
Nu eerst nog van m'n 25 kw af zien te komen ;(
 
Lekkere fiets :-) suc6 met de verkoop... denk dat de prijs wel redelijk is, gezien de extra's en de staat van de fiets. Maar ik houd het nog bij mijn SP-tje..
 
Ik denk dat alle eigenaren van een SP2 van dat bouwjaar wel voor dat geld van hun motor af zouden willen !!
Inruil is ook niet mogelijk zeker ?
 
dat dacht ik ook al, en jij mag het vervuiling noemen maar volgens mij is het gewoon de waarheid. het is een mooie motor maar gewoon teduur. en volgens mij heeft de verkoper meer aan goede raad dan aan een stel kinderen die alleen maar kunnen bleren wat mooi maar hem niet kunnen betalen
 
Inruil is wel mogelijk!!!


Op een Superduke

De motor is mij veel meer waard! ik heb er zo veel lol en mooie momenten mee gehad dat is eigenlijk onbetaalbaar, als er iemand komt die er niet de vraagprijs voor wil betalen dan is hier over te praten natuurlijk, maar niet zo'n gelukzoeker die ongezien een bod doet van €9000.

MVG André
 
sommige mensen snappen de gedachte achter het woordje 'vraagprijs' niet :+
 
Ook snappen sommige mensen de gedachte van het woordje 'afschrijving 'niet :+
Accesoires heb je trouwens al afgeschreven meteen als je ze monteert....
Het aanbieden van een motor op internet behelst de 'particuliere verkoop '.
Als men zich dan gaat 'meten' met dealerprijzen krijgt men scheefgetrokken siuaties, en dus opmerkingen van allerlei aard .
Een dealer geeft garantie, en /of meerdere zekerheden.
Particuliere koop /verkoop is ( wanneer de fabriekgarantie is verlopen )garantie tot de deur zo ongeveer !

Het neemt niet weg dat ik het een pracht van een motor vind.
 
Inruil is wel mogelijk!!!


Op een Superduke

De motor is mij veel meer waard! ik heb er zo veel lol en mooie momenten mee gehad dat is eigenlijk onbetaalbaar, als er iemand komt die er niet de vraagprijs voor wil betalen dan is hier over te praten natuurlijk, maar niet zo'n gelukzoeker die ongezien een bod doet van €9000.

MVG André
Hi andre,

zijn er spullen die je ook apart verkoopt? (power commander, stuurdemper, je uitlaten?) ik ben zelf ook bezig met mijn SP2, te make-uppen.
 
zijn er spullen die je ook apart verkoopt? (power commander, stuurdemper, je uitlaten?) ik ben zelf ook bezig met mijn SP2, te make-uppen.

Als ik mijn motor ga inruilen wel, ik had ook al iemand voor de stuurdemper, ik hou je wel op de hoogte ok?

Over afschrijfing gesproken, in 2002 was de prijs voor een SP-2 zo rond de €17.000 dat is €2000 meer als wat nu voor een nieuwe R1 betaalt volgens mij?
 
Laatst bewerkt:
Als ik mijn motor ga inruilen wel, ik had ook al iemand voor de stuurdemper, ik hou je wel op de hoogte ok?

Over afschrijfing gesproken, in 2002 was de prijs voor een SP-2 zo rond de €17.000 dat is €2000 meer als wat nu voor een nieuwe R1 betaalt volgens mij?
SPII heeft toch een iets andere positie en ze zijn op het laatst voor 15000 nieuw verkocht en net als bij auto's hoe hoger de aanschafprijs hoe meer de afschrijving.
ik wil je topic niet vervuilen maar ik denk dat je te optimistisch bent. de eerste twee jaar schrijf je op jouw motor 6000 euro af zonder extra want daar krijg je niets voor terug daarna wordt de afschrijving minder.
het blijft een zeer mooie fiets met de juiste accesoires maar als jem echt wilt verkopen zul je tussen de 10 en 11000 moeten vragen en dan heb je denk ik geluk gehad in deze tijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan