Te koop: Hyperpro stuurdemper 18 standen instelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoyH

Die hard MF'er
19 dec 2008
478
0
Roermond
Hallo,

Wegens overcompleet verkoop ik mijn CSC lineaire hyperpro stuurdemper.

Hij is met 18 standen instelbaar en heeft een slag van 75mm. ;)

Ik kan er eventueel een topkuipframe bij leveren voor een honda cbr 600 f2/3 waar hij meteen op te schroeven is (zie foto).

Heeft een paar gebruikerssporen (krasjes), maar is niet lek en werkt nog prima :)

Doe een serieus bod en misschien is hij dan voor jou :9

Verzenden is mogelijk! :W


Foto's: :9~

DSC00955.jpg

DSC00946.jpg

GroteFoto-AV6QXVR8.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat mag dit leuks ongeveer koste ??


past mooi op de stunter :+
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik ook wel geinteresseerd in de stuurdemper als hij overal op zou passen maar ik vind inderdaad de prijs ook wat te hoog omdat je hem voor 2 tientjes meer nieuw kunt bestellen!
Wat moet ik me dan trouwens voorstellen bij zo'n montagekid? Zijn die duur? Je kunt hem toch op verschillende manieren monteren?
 
@ Acura Scott:

Het klopt dat hij idd 225 euro nieuw kost, maar dan zit er niet de montagebeugel bij voor om de voorpoot, die om onbegrijpelijke reden ook nog behoorlijk wat geld kost bij hyperpro :X

@Snelle meid:

Zoals Acura al liet zien, zijn er verschillende montagesetjes verkrijgbaar, waardoor je vaak niks extra's hoeft aan te passen ;)


De stuurdemper heeft alleen wat kleine gebruikerskrasjes, maar is verder in een prima staat, vandaar mijn wat hogere vraagprijs ;)

Bij deze dus een kickje+prijsverlaging= 180 euro incl. verzenden ;)
 
Laatst bewerkt:
Zie hier ook je topic.

Wat is de diameter van de klem op je voor vork, of wat is de diameter van de voorvork?
 
Diameter van voorpoot is 41mm, iets groter zou ook kunnen, maar bij veel verschil is er een andere beugel nodig :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan