• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Te koop in Heerlen: BMW 1200RT 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik al |( Misschien ff een ander topic-titel aanvragen :) Of gelijk B| [Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
Wat een gevoel voor humor... oh nee.. dit is gewoon niet nadenken wat je doet.
Of dacht je echt dat dit een geweldige grap zou zijn?

Nou, ik realiseerde me al vrij snel dat dit niet zo lekker zou kunnen vallen ja! Dat neemt niet weg dat ik inderdaad niet nadacht over wat ik deed. of eigenlijk wel, maar te laat!

Zal ik op eigen verzoek en voor mijn eigen "veiligheid" maar even een slotje aanvragen?!

Of Nocer....ik maak het goed met je met een avondvullend programma: ik kook lekkere pasta voor je, met een glaasje water of een kopje thee, op de achtergrond de muziek van Simon & Garfunkel, Phil Collins/Genesis, Beatles, Linkin Park, Coldplay, Dire Straits, Guns & Roses, Billy Joel, Queen, Gigi D'agostino, R.E.M., Live, Moby, Eagles, Fleetwood Mac, Pink Floyd, Prodigy, we kijken de Lord Of the Rings trilogy en als klap op de vuurpijl rijden we naar Schiphol alwaar je van mij een ticketje Australië krijgt (wel een enkeltje trouwens) :+

Enkeltje is goed hoor! :9~
Alleen zou ik graag wel die LOTR trilogie willen vervangen door Prince of Peria:Sands of time... is dat een probleem? O-)

Laatst bewerkt:
Enkeltje is goed hoor! :9~
Alleen zou ik graag wel die LOTR trilogie willen vervangen door Prince of Peria:Sands of time... is dat een probleem? O-)
Maar je hebt je bericht drastisch gwijzigd...toch benieuwd wat er eerst geschreven stond!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan