Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou, ik realiseerde me al vrij snel dat dit niet zo lekker zou kunnen vallen ja! Dat neemt niet weg dat ik inderdaad niet nadacht over wat ik deed. of eigenlijk wel, maar te laat!
Zal ik op eigen verzoek en voor mijn eigen "veiligheid" maar even een slotje aanvragen?!
Of Nocer....ik maak het goed met je met een avondvullend programma: ik kook lekkere pasta voor je, met een glaasje water of een kopje thee, op de achtergrond de muziek van Simon & Garfunkel, Phil Collins/Genesis, Beatles, Linkin Park, Coldplay, Dire Straits, Guns & Roses, Billy Joel, Queen, Gigi D'agostino, R.E.M., Live, Moby, Eagles, Fleetwood Mac, Pink Floyd, Prodigy, we kijken de Lord Of the Rings trilogy en als klap op de vuurpijl rijden we naar Schiphol alwaar je van mij een ticketje Australië krijgt (wel een enkeltje trouwens)