Te koop: Kawa zx10r 2007 special edition moto gp replica

JanAmsterdam

Die hard MF'er
9 apr 2007
255
0
Hoi, velen van jullie zullen hem gezien hebben op de motorbeurs. De moto gp1 replica van motoport Uithoorn.

Ik heb deze motor 2 maanden geleden aangeschaft, maar wegens paar flinke tegenvallers (baan kwijt, arbeids ongeschikt geworden, flinke bekeuringen, en 2 x voorkomen wegens 50 te hard) ben ik genoodzaakt deze pracht machine alweer in de verkoop te doen.

Ik heb dus te koop als volgt en vraag daar een aannemelijk bod voor !

De dagwaarde ligt op 14.000 euro volgens mijn verzekering.

(let op ! alle orginele onderdelen zijn aanwezig !)

Mijn Email: jandijkstra@gmail.com mijn telefoon: 0652586954

1 maal kawasaki zx10r 2007 special edition nummer 43 van de 50 gemaakt.
+- 3700 op de teller
Akrapovic uitlaten
buble ruitje
andere kentekenplaat houder
ohlins stuurdemper
SCM goedgekeurd alarm van spyball ingebouwd door moto port uithoorn. (1 maand oud)
geen beschadigingen, nooit gevallen, ziet er keurig uit.
tweede eigeneer (eerste eigenaar heeft er 800 km opgereden)
garantie tot april 2010
heeft in mijn bezit nog niet in de regen gestaan of gereden.
Motor heeft niet op het circuit gereden en is altijd netjes behandelt !







 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze motor 2 maanden geleden aangeschaft, maar wegens paar flinke tegenvallers (baan kwijt, arbeids ongeschikt geworden, flinke bekeuringen, en 2 x voorkomen wegens 50 te hard) ben ik genoodzaakt deze pracht machine alweer in de verkoop te doen.
JanAmsterdam in "Motor-Forum Boetepot"

Jij blijft de staatskas wel spekken zeg -O-

Ik hoop dat de motor niet op de plek van de foto's staat, want ik vind het wel erg herkenbaar. Dit ivm met meelezend tuig.

Succes met de verkoop
 
JanAmsterdam in "Motor-Forum Boetepot"

Jij blijft de staatskas wel spekken zeg -O-

Ik hoop dat de motor niet op de plek van de foto's staat, want ik vind het wel erg herkenbaar. Dit ivm met meelezend tuig.

Succes met de verkoop

Ik moet binnekort WEER voorkomen, en dat is eigelijk de hoofdreden dat ik geen racer meer wil rijden. Ik kan mezelf NIET beheersen.

De motor staat vast met 1 kettingslot, schijfremslot, alarm, in een afgesloten binnenplaats en ik slaap er 5 meter vandaan. Bring it on !! }) })
 
aahhhh tering wat een brute machine, :9~ :9~

succes met de verkoop van dit gave apparaat... *O*

:W :W
 
JanAmsterdam in "Motor-Forum Boetepot"

Jij blijft de staatskas wel spekken zeg -O-

Ik hoop dat de motor niet op de plek van de foto's staat, want ik vind het wel erg herkenbaar. Dit ivm met meelezend tuig.

Succes met de verkoop
Op de boulevard in Zandvoort? _O-

De dagwaarde ligt op 14.000 euro volgens mijn verzekering.

Dan zou ik hem niet zo goed meer op slot zetten als ik jou was.. Dan is de kans dat je volle mep ervoor krijgt een stuk beter.. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan