TE KOOP:kawa zx9r uit 95' 2x

falkenburg

MF'er
12 dec 2009
59
0
den bosch
ik heb 2 kawa's staan uit 95'
beide zijn n zx9r en hebben de zelfde kleursamenstelling(wit paars en groen)
op een heb ik altijd gereden en de andere had ik erbij gekocht al donormotor.
die laatste heeft n kapot blok(stukken eruit geslagen,vraag me niet hoe dat komt..heb em zo gekocht) en nu is onlangs bij mijn goede motor n lekkage geconstateerd.koppakking :S (bij van de heyden DB).nu ik het te druk heb met werk en geen geld heb om het te laten repareren.ik heb jaaaaren lang met plezier erop gereden maar door mn drukte kon ik de laatste tijd niet rijden.het liefst doe ik beide motoren te gelijk eruit.

dus voor wie handig is kan die lekkage zo verhelpen en scheelt natuurlijk een berg geld als dat je em naar een dealer moet brengen,zoals ik dat wilde.
foto's komen nog. ik vraag er €2000,- voor ,voor beide

of kan je of ken je iemand die goedkoop n koppakking maakt??

of heeft iemand iets leuks te ruil(alleen supersport!!)
 
Laatst bewerkt:
Reken eerder maar op verzakte cilinderbussen ipv een lekke koppakking met een ZX9R B-type...dus als je de koppakking vervangt ook even de cilinderrij laten vlakken... :]
 
Sorry man, maar ik haak af. Als je niet even de moeite kunt nemen of de tijd kunt vinden om een pb te beantwoorden....
Je zult er nog wel teveel aan gehecht zijn.... Helaas pindakaas
 
Ik had een pb gestuurd....schijnbaar niet aangekomen. Ik had in dat pb gezet dat ik jou bod te weinig vind. Maar goed idd helaas voor mij. Misschien dat ik em wel maak als ik wat meet tijd heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan