Te Koop: Yamaha R6 uit 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimiekim

Die hard MF'er
27 nov 2011
359
0
Ik verkoop mijn mooie Yamaha uit 2010, omdat ik toe ben aan wat anders.

Het is een Yamaha R6 uit 2010 met weinig kilometers op de teller (20.000 km). Altijd netjes onderhouden en in perfecte technische staat. Wil je meer weten stuur mij vooral een berichtje. Ik ben een Mooiweer rijder, en de motor heeft dan ook nooit slecht weer of pekel gezien. De motor heeft altijd binnen gestaan, aan de drupellader om de accu in topconditie te houden. Ik heb hem zelf sinds 2011 en dus al een lange tijd in bezit. Zelf ben ik op zoek naar een nieuwe motor, omdat ik graag wat rechter op wil zitten. De motor heeft weinig slijtage en is technische goede staat!

Vraagprijs:€ 6000,-

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij vraag je een beetje veel.. maar goed. Niet geschoten altijd mis.
Mensen kunnen altijd bieden naar wat ze het waard vinden, al zijn dit wel de vraagprijzen die ik online vind op FB en marktplaats zowel particulier als garage. Ze worden wel daarvoor verkocht (en ja gekeken naar bouwjaar en KM stand). Maar ik ga het zien, ik heb er geen haast mee zeg maar :)
 
Mooie motor wat vind je van 3000 EURO ?

@GSXR1000RACER
Je hebt je aangemeld op M-F en binnen 20 minuten heb je een (belachelijk) bod gedaan op een motor en probeer je een andere motor te verkopen.

Dat kan op zich allemaal.... maar handelaren zitten we hier niet op te wachten. Als je alleen voor de handel op M-F komt dan zal je account snel gesloten gaan worden...
 
Oh sorry ,deze is uit 2010 ik las 2001 vandaar het 3000EURO bod.Mijn fout.
 
Bod van 3000 wordt inderdaad niet geaccepteerd, ik hoor het graag als je een ander bod wil doen ;)
 
Aparte kleurstelling, mooi. Alleen de sterretjes zijn niet zo mijn smaak.

Maar tipje. Vermeld de staat van de slijtage delen, gedane onderhoud en of die op papier erbij zit.
 
Aparte kleurstelling, mooi. Alleen de sterretjes zijn niet zo mijn smaak.

Maar tipje. Vermeld de staat van de slijtage delen, gedane onderhoud en of die op papier erbij zit.

Thx! Haha ja de sterren zijn wellicht wat vrouwelijk, ik heb hem overigens zo gekocht en weet de vorige eigenaar nog wel te vinden en weet dat het spuiten gedaan is in Almelo en al 10 jaar zo zit. Dus dat zit allemaal wel al goed.

Ik zal het erbij gaan zetten! Er zijn weinig km's bij gekomen door mij helaas en onderhoud is altijd gedaan door een bevriende motor monteur die ook voor raceteams werkt. Elk jaar netjes zijn beurt regelmatig nieuwe banden eronder laten monteren etc. Hij is technisch echt nog in perfecte staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan