Te Koop: Kawasaki GPZ1000

daredevil666

Die hard MF'er
22 mei 2008
834
0
Nijmegen
Locatie:Nijmegen

Hallo,

Heb een gpz1000RX te koop doe de motor weg ivm dat ik een andere heb gekocht een zx9r uit 2001.
Allereerst is de gpz wel een gedateerde motor 1990 laatste model.
Maar heb hem van een vriend van mijn vader gekocht en die was dol op poetsen en alles te laten glimmen vandaar dat de motor in deze staat verkeerd!
Ik was helaas ook 1 van de geluksvogels die een lekkende tank had -O- .
Maar na veel vloeken en zoeken heb ik hem laten lassen bij een professionele lasser en hem behandeld met TANKCURE.
Hier even foto's van de gpz 1000rx heb er ook even een foto bij gedaan van waar de tank gemaakt is. Heb hem bewust niet bij gewerkt zodat mensen het zelf kunnen zien en dan moeten kijken wat en hoe ze het willen bijwerken!
Eerste lak nooit gespoten en altijd binnengetsaan en netjes bijgehouden.
Foto's zeggen genoeg voor een motor uit 1990!
Verder hij is dan wel gedateerd maar doet kwa snelheid niet onder voor een nieuwer type met 125 pk weet hij aardig vooruit te komen :] :] *D.

P.S Heb er eventueel ook nog een orgineel werkplaatshandboek bij!

2lsjrjb.jpg

34i4kmu.jpg

kn608.jpg

2rxwjt3.jpg

14cg1gg.jpg

2yynkg1.jpg


Als er iemand meer info wil hoor ik het wel.
Kijken kan (bijna) altijd.

M.VR.GR Nick
 
richt prijs zou handig zijn

Vind het moeilijk een prijs te noemen wilde zoiezo even kijken of de intresse er is.
En dan is er nader overeen te komen.
Maar voor een bodemprijs gaat die zoiezo niet weg daar is die te mooi voor.

Groeten Nick

@ Wel leuk he die Avatar hahaha
 
ooh valt nog mee vanuit eindhoven maar als je hem nog volgend seizoen hebt want in dewinter rij ik toch eigenlijk niet koop ik deze denk ik wel

Is een beetje moeilijk om op toe te zeggen, als iemand komt gaat die natuurlijk weg kan helaas niet beloven om hem voor je vast te houden. :X
Wel een andere oplossing is nu kopen en hem bij je thuis zetten kun je er wel de hele winter na kijken :9~ :9~ . En met een lekker winterdagje ff uit de schuur rollen *D

Groeten nick
 
Terug
Bovenaan Onderaan