te koop Kawasaki zx9r 2004, 18712km

Status
Niet open voor verdere reacties.
man man snap er niets van,nog steeds niet weg,tis dat ik een verknochte 7 rijder ben,anders had ik t wel geweten,en voor die prijs :} ,je geeft hem bijna weg :(
 
man man snap er niets van,nog steeds niet weg,tis dat ik een verknochte 7 rijder ben,anders had ik t wel geweten,en voor die prijs :} ,je geeft hem bijna weg :(

Het liefste heb ik dat die tot de TT nog hier in de garage staat, anders moet ik te voet naar Assen. :+ Gaat die niet voor die prijs weg, dan gaat die een jaar uit de verzekering en komt die weer buiten na het volgende seizoen.
 
Vanmiddag weer een rondje gemaakt met mijn groene vriend. Voor €5750,- mogen jullie er ook mee rijden.................. :+
 

Bedankt, maar waarschijnlijk niet nodig. Bike is voor de vaste vraagprijs gereserveerd tot de jongen zijn vakantiegeld heeft Als het goed is, issie dus verkocht over 3,5 week.

Wolfje is er alleen nog niet helemaal over uit of die nu blij moet zijn of verdrietig. :/
 
Laatst bewerkt:
Zeg Wolf, heb je al wat meer zekerheid over de verkoop?

Heeft me al 4 keer gebeld. Voor de meldcode, voor de dagwaarde en nog wat andere dingen. Ik heb geen handgeld gevraagd, want daar heb ik eigenlijk op dat moment niet aan gedacht. Jongen was zo enthousiast dat het me sterk lijkt dat het allemaal niet door gaat, maar zeg nooit................. nooit. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan