zou het je niet durven zeggen, in de winter wordt er niet mee gereden
..... uit Japan geïmporteerd. Standaard meer pk's dan de gewone zxr 400.....
Is helemaal origineel.....
Dat kan ik ontkrachten, ze hebben alleen (vaak) wel een heel irritant lampje dat oplicht als je boven de 90 uit komtAls ik het goed heb zijn de Japanse import motoren ook begrensd op iets van 185km/u.
phoe ik zou het echt niet weten.. denk ook niet dat ik het op korte termijn kan uittesten..Yo,
Ik vroeg mij het volgende af:
Motor staat bij RDW geregistreerd als 36kW. Da's juist minder dan de gewone Europese uitvoering. Volgens mij is dat typisch voor Japanse import. Als ik het goed heb zijn de Japanse import motoren ook begrensd op iets van 185km/u.
Je zegt dat deze motor helemaal origineel is, betekent dat dan ook dat zowel de vermogens- als maximum snelheidsbegrenzing er nog op zit?
tim
volgens de vorige eigenaar gaat de motor in ieder geval 'ruim' over de 200 op de gps, alleen de teller houdt er bij een lagere snelheid mee op.Jammer, ben voorzichtig aan het orienteren op een bochtenridder als 2e motor voor vnl. circuitgebruik (vooralsnog op kenteken). Een ZXR400 is wat dat betreft wel een kandidaat. Evt. restricties zijn dan relevant.
volgens de vorige eigenaar gaat de motor in ieder geval 'ruim' over de 200 op de gps, alleen de teller houdt er bij een lagere snelheid mee op.