Te koop Kawazaki gtr1000

BackFire

MF veteraan
6 mei 2003
5.087
54
DenBosch
Van mijn neef te koop perfect onderhouden GTR1000 van 1991 met 84000 op de teller, nieuwe voorband en redelijk achterband.

1250 euro vraagprijs
 
Nee nog geen foto's. Motor is van mijn neef, beetje verstoft en de kuip ligt er nog af.

Geen koffers of overige opties, standaard gtr1000, dus echt nog standaard. Zelfs uitlaten nog de org.

Neem aan dat je het model wel kent, anders ff googlen :)
 
Nee nog geen foto's. Motor is van mijn neef, beetje verstoft en de kuip ligt er nog af.

Geen koffers of overige opties, standaard gtr1000, dus echt nog standaard. Zelfs uitlaten nog de org.

Neem aan dat je het model wel kent, anders ff googlen :)


Ik heb jaren gtr1000 gereden, dat is niet mijn vraag,
gaarne foto van motor, algemene staat, zoals uitlaat, remmen, kuipdelen????.
 
nu zal ik het wel niet snappen, maar ik heb je vraag toch beantwoord,

1. nee geen foto's dus die komen nog wel
2. perfect onderhouden, dat betekend dat ie perfect onderhouden is, geen rotte uitlaten, remmen goed, banden goed.

mocht je interesse hebben kun je ook altijd gaan kijken, maar dan wel als je interesse hebt, ga niet jan en alleman langsturen, zal mijn neef mij niet in dank afnemen.
 
nu zal ik het wel niet snappen, maar ik heb je vraag toch beantwoord,

1. nee geen foto's dus die komen nog wel
2. perfect onderhouden, dat betekend dat ie perfect onderhouden is, geen rotte uitlaten, remmen goed, banden goed.

mocht je interesse hebben kun je ook altijd gaan kijken, maar dan wel als je interesse hebt, ga niet jan en alleman langsturen, zal mijn neef mij niet in dank afnemen.


Hoi

Ik heb je een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad ??
 
Gefliciteerd!! Krijgen wij dan van jou straks wel een fotootje te zien!???? :)
 
Gefliciteerd!! Krijgen wij dan van jou straks wel een fotootje te zien!???? :)

Foto is van Paul op vakantie.
Hij glom echter nog steeds als op deze foto :)

Vrouwtje had hem plat gelegf, maar kuipwerk was al gelast.
Brommert rijdt als een GTR. _O-

full



:W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan