Te koop: KTM 640 adventure

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morihei Ueshiba

MF veteraan
17 mei 2005
6.600
1
M'n zwager heeft een mooi all-roadje te koop staan. Liefhebbers?

Het is een KTM 640 LC4 Adventure uit 2004 met bijna 12000 km op de teller. Nieuwe ketting, tandwielen, banden zitten er allemaal onder en z'n 10000beurt heeft 'ie gehad.

Een linkje naar de specificaties.

KTM_640Adventure_rhs_bg.jpg


En nu van de andere kant en de motor in kwestie:

ktm4.jpg


ktm3.jpg


ktm2.jpg


ktm1.jpg


Vraagprijs: € 6999,- € 6499,- :)

Stuur voor meer info een mailtje aan markenjacqueline@hotmail.com.

Eventueel inruilen voor een mooie landrover kan ook. :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Kan ik mijn VFR niet inruilen :9~
Nee, hij doet 'm juist weg om een ouwe Landrover Defender te kunnen kopen.

Hij doet dus een tweewieler waarmee 'ie door het terrein kan weg voor een vierwieler waarmee 'ie ook door 't terrein kan, die bovendien ook geen kachel en waarschijnlijk geen waterdicht dak heeft. |( :X :P
 
Heeft 'ie er al een op het oog? Weet er nog wel een te staan voor € 2450,= :9

Succes met de verkoop! ;)
 
spade was beter geweest...



het was geen betaalde verkoopopdracht toch he? :X
 
Niet dat ik interesse heb hoor, maar een dermate dure motor daar mag toch wel een echte foto van de motor bij ipv een ktm catalogus plaatje? :?

Verder succes, enige reden dat ik geen interesse heb is dat ik me zo'n apparaat niet kan veroorloven. :9
 
Niet dat ik interesse heb hoor, maar een dermate dure motor daar mag toch wel een echte foto van de motor bij ipv een ktm catalogus plaatje? :?

Verder succes, enige reden dat ik geen interesse heb is dat ik me zo'n apparaat niet kan veroorloven. :9
:^


aan het werk lorrelei :W

tijd voor een reeks echte piccies *O*
 
Niet dat ik interesse heb hoor, maar een dermate dure motor daar mag toch wel een echte foto van de motor bij ipv een ktm catalogus plaatje? :?

Verder succes, enige reden dat ik geen interesse heb is dat ik me zo'n apparaat niet kan veroorloven. :9
Ik weet 't, maar ik heb zo snel geen plaatje bij de hand. En m'n zwager is tot eind van de week weg, dus ik kan 't ook nog even niet vragen.

Maar ik zal eens achter z'n kont aan zitten. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

[me]Morihei Ueshiba zucht
.
Nee, Alias, niet zo...[/me] B|

Trouwens: www.lenen.nl O-)
 
Eventjes een subtiel marketing-schopje:

Zou 't niet geweldig zijn om tijdens Nederland-Argentinië op een oranje fiets rond te touren? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan