TE KOOP: Macna (textiel) 4 seizoenen pak

Mobski

MF'er
11 jul 2013
45
0
Nieuw Heeten
Verkocht

Vraagprijs: Verkocht
Merk: Macna
Type: Onbekend (3 jaar oud)
Soort: Textiel, 3 laags; met regen/wind & thermo voering
Kleur: Grijs/wit/zwart (Motormuis grijs :+ )
Maat: M (Broek & Jas)
Extra: Vision Vest, Gratis Macna zomerhandschoenen!
Bijzonderheden: Geschikt voor winter, met regen/wind, en thermovoering erin. Geschikt voor lente/herfst met de regen/wind voering. En geschikt voor de zomer met alle voeringen eruit en de flappen en ritsen open voor ruim voldoende doorstroming tijdens het rijden (stil staan is een ander verhaal). Ook een Macna Vision Vest zit erbij, dit is een fluo 'hesje' dat aan de jas wordt vast geritst en welke je dus niet op/af/los hoeft te maken als je de jas aan of uit trekt.
Te passen in: Amersfoort

Het pak heeft er minder dan 5000KM op zitten en is grondig gewassen (volgens voorschriften), helaas zijn niet alle vlekjes eruit gekomen en zit er met name op de linker mouw bij de pols een vlek en op de borst een vage vlek.

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, nieuwprijs 600-700 euro geweest.
Topic start aangepast. Bieden kan natuurlijk altijd.
 
Laatst bewerkt:
Als je het mij vraagt is dit de Geo of Geo2, echt goed spul, heb zelf al paar jaar de Geo2 jas, voldoet uitstekend. Bij deze extra kickje...
 
Suppo80, het is helaas geen Geo of Geo2, toen ik deze kocht stond deze een stapje boven de Geo(2) en 1tje onder het 'textiel topmodel' (op de "chameleon (leer binnen, textiel buitenjas) na). Ik kan hem wel vinden in beeld materiaal van Macna uit 2012 ter introductie van alle 'safety & comfort features' die macna toen introduceerde. Maar geen naam gevonden nog...


P.S.
Bij getoonde interesse laat ik mijn telefoon nummer achter, gebruik deze ook voor het maken van een afspraak. Zeker als daarvoor op korte termijn een mogelijkheid voor is.

Het is mij nu al 3 keer voorgekomen dat men aangeeft om dezelfde avond langs te willen komen wat ik de dag erop pas lees. Vervolgens hoor ik niks meer van de geintereseerde partij -O-
 
Laatst bewerkt:
Prijs wijzigings schopje! Van vraagprijs naar T.E.A.B.

Informeren naar een richtprijs heeft GEEN NUT! Bied wat je te bieden hebt en je krijgt vanzelf een tegenbod.

Jas voor kou, hitte, & regen!! Met gratis handschoenen van Macna indien deze passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan