Te Koop: Mooie wijnrode ZX9R '99 met veel extra's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zoek naar wat nieuws? Of heb je zelfs al wat nieuws?

Ik ben ook weer op zoek. Zowel Gixxer als schade Blade die ik opgeknapt had zijn de deur uit. Heb nu "alleen" de RS en circuit motor nog. Helaas is dit me een paar prijsklassen te hoog ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zoek naar wat nieuws? Of heb je zelfs al wat nieuws?

Ik ben ook weer op zoek. Zowel Gixxer als schade Blade die ik opgeknapt had zijn de deur uit. Heb nu "alleen" de RS en circuit motor nog. Helaas is dit me een paar prijsklassen te hoog ;)


Heeeej Roy *D ...jeb heb al iets nieuws.. vandaag ga ik hem halen...en zal ik hem op MF introduceren *O* *O* .
*ps Prijs is al iets aangepast hoor :Y ....en je kent de brommer he 8-)


*O* Mys *O*
 
Heeeej Roy *D ...jeb heb al iets nieuws.. vandaag ga ik hem halen...en zal ik hem op MF introduceren *O* *O* .
*ps Prijs is al iets aangepast hoor :Y ....en je kent de brommer he 8-)


*O* Mys *O*

Nou, alvast veel plezier met de nieuwe brommert!

Zolang de prijs boven de 2000 is is hij te hoog voor mij. Woon tegenwoordig ook op mezelf en studeer weer dus ja... dan vliegt het geld er sneller uit dan in!
 
*kick*
full
 
Zo toch maar even een foto die beter van kleur is...want hij is echt "bloed" mooi :9~


*O* Mys *O*
full
 
vind dat ie toch toch weer even onder aandacht mag !! *O*
 
Ingeruild bij Seppe denk ik ;)

Zo niet, moeten we heel boos worden dat je voor de MF-ers gewoon 50 eurootjes meer
vraagt als bij Motorhuis Seppe! :( :+
 
Ingeruild bij Seppe denk ik ;)

Zo niet, moeten we heel boos worden dat je voor de MF-ers gewoon 50 eurootjes meer
vraagt als bij Motorhuis Seppe! :( :+


um....er.....nee niet ingeruild staat gewoon te koop voor mij...en de prijs ..sja die hebben zij aangepast......

Vraagprijs was nl € 5250. ook bij Seppe :Y ..

Maar vraagprijs hier is bespreekbaar he :Y :Y :Y :Y
 
Heeeej Michel....maar let even op :Y ...zie mijn nick :W ....

Heb hem al en moet zeggen *O* *O* *O* *O*

*fotos staan in GSR topic :Y *

:W Mys

Ik zie het |(
Was al laat he :z , moet ik dat maar als excuus gebruiken O-)
Ziet er goed uit, ik ga even richting het GSR topic :Y
 
Echt een heeeeeerlijk type motor is dat!!
een zwaar ondergewaardeerd type wat gaat als de brandweer en kan toeren als een buffel :}
 
dacht ff dat het over Flagg ging _O-


:+
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Het gaat hier om een hele mooie dikke bandenbrommert!!! *O* ...nou niet de aandacht afleiden he...


*wanneer ga jij nu eens die ouwe mannen motor verkopen en koop je een echte mannen brommer...zie topicstart O-) :X




:+

:W Mys *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan