Te Koop: Nieuwe Pirelli Supercorsa Pro SC2 (voor)

HaRdCoRe-WeZ

MF veteraan
9 okt 2004
4.133
0
Hellevoetsluis
Misschien is dit wel iets voor de circuitrijders onder ons?

Ik heb hier een SPLINTERNIEUWE Pirelli Supercorsa Pro SC2 staan in de maat:
120/70ZR17.

Vraagprijs: €125,-
 
Vorig jaar Mei. Heb geen idee of dat wat uit maakt?

Op de band staat een dot code.

Zou je deze hier willen posten?
Dit geeft namelijk de productie datum van het maken van de band aan.

Elk jaar dat een band ouder wordt , word het rubber harder wat dus ten koste gaat van de grip.
Vandaar dat deze vraag regelmatig wordt gesteld bij verkoop van bandjes...

PS:

Ook handig voor als je zelf nieuwe haalt , ouder als 2 jaar mag niet verkocht worden meen ik??
 
Mei 2006 dus 0506 is de dotcode . De band is prima qua ouderdom. (alleen niet echte een prijspakker, een nieuwe in de winkel kost net zo veel)
 
Laatst bewerkt:
Dank je.

Maar issie in de winkel net zo duur dan? Apart, ik heb als referentie even www.motorbandenmarkt.nl bezocht, daar de prijzen meestal iets scherper zijn. Daar staat dezelfde band toch voor €164,20

Tevens is het een vraagprijsje he...
 
Ik bedoel met "winkel" de gebruikelijke adresssen voor Supercorsa's waar de meeste circuitrijders hun banden halen zoals Motorservice veghel, "De bandenman" Die jongens in Bleiswijk ( ben ff de naam kwijt) etc.

Een "gewone" motorzaak is sowieso al een rip off met bandenprijzen voor straatbanden laat staan supercorsa's.

Anyway, succes met de verkoop, zijn superbandjes.
 
Helaas, ik kan de band zelf niet monteren. Maar als iemand een losse velg aanleverd, dan kan ik wel regelen dat de band daarop gemonteerd wordt.

En ik wist niet dat de banden een stuk goedkoper nog te vinden zijn dan dat ze op motorbandenmarkt.nl aangeboden worden.

Anyway, ik zei al dat het een vraagprijs was, dus als iemand een normaal/zinnig bod doet valt daar uiteraard over te praten.
 
Laatst bewerkt:
Dank je.

Maar issie in de winkel net zo duur dan? Apart, ik heb als referentie even www.motorbandenmarkt.nl bezocht, daar de prijzen meestal iets scherper zijn. Daar staat dezelfde band toch voor €164,20

Tevens is het een vraagprijsje he...

Racers betalen € 230,- tot 250,- voor een set. Da's inclusief een 180 of 190 achterband... Dus ja, € 125,- is wel íetsies aan de hoge kant.....
 
Idd, ik betaal 240 euro voor een nieuwe voor en achterband voor mijn R6.
Ook Pirelli supercorsa pro sc1,2 of 3. Dus mooi en fijn bandje maar denk dat je er misschien net ronde de 75 euro voor krijgt. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan