Te Koop R1 2005 lavared

Status
Niet open voor verdere reacties.

supermug

Die hard MF'er
10 okt 2005
269
2
Noord Holland
Te koop R1 uit 2005 in januari 2007 uit het krat gehaald. Kilometer stand 4.250.

Zonder kenteken maar wel kenteken mogelijk. Aankoopnota is aanwezig.

Met Hyperpro vering, radiale rempomp van Brembo(net nieuw), stalen remleidingen. Originele delen allemaal nog aanwezig zoals gewone rempomp, kentekenhouder, knipperlichten . spiegels, etc. Met race ketting 520, 3 dagen oud en originele ketting en tandwielen ook aanwezig.

Motor is gebruikt voor geven van circuitinstructie en is nooit gevallen dus schadevrij.

Met camera systeem, voor en achter en recorder (eventueel ook los te koop).

Mag weg na laatste circuittrainingsdag 19-9 i.v.m. aankoop andere motor. Eerder is geen probleem maar moet ik ff andere motor regelen voor mijn laatste circuitdagen.

BTW nota mogelijk. Vr.pr. EUR 7.250 excl camerasysteem en EUR 8.000 incl camerasysteem.

Ruilen tegen R6 2007, 2008 of 2009 model of Honda CBR600RR bouwjaren idem ook mogelijk.

Eventueel ook te koop extra voor en achtervelg met remschijven.
full
 
Laatst bewerkt:
Mag weg na laatste circuittrainingsdag 19-9 i.v.m. aankoop andere motor. Eerder is geen probleem maar moet ik ff andere motor regelen voor mijn laatste circuitdagen.


Hoezo ?? met deze gaat het toch ook prima ;)
full
 
JA idd maar wil de nieuwe R1 2009 bestellen dus 2005 mag de deur uit. En ehhhh ohja uitlaat bij de Pan begint te slijten. Dus liever de nieuwe R1
 
Aldert, Vr pr is EUR 750. Voor 2 camera's en 1 recorder inclusief oplader, 2 batterijen, 2 data kaartjes, uitlezer en afstandbediening.
 
Wie weet zie ik je de 19e nog wel rijden. Ik rij in de ervaren groep als ik me niet vergis. Makkelijk te herkennen, heb een grote MF sticker op de kont van mijn Blade.
full
 
Zeker das op Assen en ik ben er als Marshal spreek mij anders maar even aan. Kunnen we ff kennis maken.
 
Laatst bewerkt:
Zeker das op Assen en ik ben er als Marshal spreek mij anders maar even aan. Kunnen we ff kennis maken.

Weet niet hoe snel je rijd, maar mijn huidige tijd van 2.10 moet eraan. Vorige (en eerste keer op het huidige Assen) heb ik maar 1 droge sessie gehad. Anders volg ik je graag even voor de juiste lijnen, in de regen met BT002 ga je niet echt lekker de bocht door :P

Is mijn laatste dag met deze motor dus wil een leuk afscheids cadeau ;)
 
Laatst bewerkt:
Velgen, zou niet weten of dat past. Ik wil echter eerst alles in 1 koop proberen te verkopen. Set losse velgen weet ik het merk zo niet van maar is met schijven vr.pr. EUR 750
 
Hoi Alex-R6 stuur ff mailtje naar mij via r1yamaha@live.nl dan doe ik je alles toekomen. Zit momenteel voor mijn werk in Dallas dus kan ff duren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan