Te koop race overal spidi suzuka mt 48

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Te koop race overal spidi suzuka maat 48
Passend voor personen tot 175 cm (niet te dik ;-))
Deze overal past mij no maar net ==> 65 kilo
Ik ben er niet mee gevallen maar hij is wel fors gebruikt.
Ik heb hem in 2001 gekocht.

Vraagprijs €100
[Imgatt]
full
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik heb dezelfde overal maatje 50. Ik ben 1.75m groot en momenteel 77kg en het begint reeds te knellen. Qua lengte mocht ik ook niet veel groter zijn want het pak krijg ik net over mijn schouders. Wel een goed pak! Heb er over enkele weken een schuivertje mee gemaakt en het pak heeft goed zijn werk gedaan.
 
Heb je niet wat duidelijkere foto's van het pak?

Ondanks dat het pak goed gebruikt is, werken alle risten enz nog gewoon en zijn er geen naden los? Je zegt niet te zwaar zijn voor dit pak, welk gewicht zou volgens jou goed zijn?
 
Ik heb nog een actiefoto. Ik ben zelf 65 kilo en 178cm en het past mij nog net. Ik heb nu een yamaha tenere en zal het pak niet meer veel gebruiken.
Ritsen ed zijn in orde. De voering aan de binnenkant heeft wel geleden maar daar is de prijs ook naar. Incl. gebruikte sliders hahaha.
Laarzen zijn niet goed genoeg om los te verkopen

 
@sykes

Ik zie dat je in Tilburg woont. Ik kom gemiddeld 1 keer in de 2 weken in Tilburg dus dan kan ik het pak weleens meenemen.
 
Waar kan ik hem ff passen ? :)

Stuur me ff een mailtje svp. Adres staat in mijn profiel
 
Ik woon in hoofddorp, ben 1,78 lang en 62 kilo.
Waar kan ik het pak passen?? Als dat nou ergens op een "normale" afstand zou kunnen zou dat super zijn!!

je kan ook reageren op mn mail adres: xingmarx at hotmail punt com
 
Pak kan gepast worden in Tegelen (limburg) of evt een keer in een weekend in Tilburg. Dichterbij de randstad kom ik niet *D
 
hmm, met het huidige weer gaat een toerritje richting tilburg er niet egt inzitten. Helaas...
Leek me een leuk budget pak, ondanks dat mijn motor lime-green is :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan