Te koop rode suzuki rf600

luca_man

MF'er
19 aug 2006
159
0
regio eindhoven
Te koop rode suzuki rf 600

Km-stand= 50dkm

Heeft wat val schade aan de rechterkant
heeft onderhoud nodig aan banden en ketting

verder een fijne beginners motor
ook fijn voor kleine mensen door de lage zit

vraagprijs €1800,= euri

of een goed bod




full
 
Heeft wat val schade aan de rechterkant
heeft onderhoud nodig aan banden en ketting

Heb je ook fotos van de schade aan de rechterkant??? Zie op bovenstaande foto namelijk niet echt schade :?

En wat bedoel je met heeft onderhoud aan banden en ketting nodig?? Vervangen?
 
Heb je ook fotos van de schade aan de rechterkant??? Zie op bovenstaande foto namelijk niet echt schade :?

En wat bedoel je met heeft onderhoud aan banden en ketting nodig?? Vervangen?

Fotos zal ik zo snel mogelijk maken
er moeten nieuwe banden en ketting/tandwielen op


Er zit nu een uitlaat op van het merk ixil (niet op de foto)
orgineele uitlaat heb ik ook nog
 
Niet dat ik interesse heb, maar het lijkt mij beter om een paar foto's van de actuele staat van de motor te plaatsen. Het wordt nu wel erg lastig inschatten voor anderen of ze interesse hebben.
 
Niet dat ik interesse heb, maar het lijkt mij beter om een paar foto's van de actuele staat van de motor te plaatsen. Het wordt nu wel erg lastig inschatten voor anderen of ze interesse hebben.

Moet ik nog maken
van het weekend plaats ik wat recente fotos
dan heb ik vakantie

gr

prijs is een vraagprijs
 
Prijs is anders best redelijk. Zonder schade gaan ze makkelijk voor 2000,-

Ja heb hem ook op mp staan
en is 1 van de goedkoopste die erbij staat
maar tis de tyd niet voor verkoop van een motorfiets denk ik
Het ryd wel lekker voor een eerste motor
maar wil nu toch iets anders
zat aan een rsv mille of gsxr 750/1000 of r1 te denken
kweet niet of ze fijn ryden
 
yeps... ruim 3 jaar geleden ingeruild op 'n TL.. niet dat ik daar spijt van heb, maar 't was wel een heel fijn fietsje.. :)
 
en hoe rijd een tl , lijkt me ook een super fiets
en hoe zijn kwa gewicht , wel fijn de bochten in sturen enzo

dat rijdt héél anders, zithouding is veel sportiever, qua gewicht maakt 't weinig uit, voelt misschien wat zwaarder. Maar 't duurt wel een stuk langer voor dat je er echt mee gewendt raakt.. Met die RF deed ik binnen een jaar alles (voor zover ik durfde) wat ik wou.. En nu na ruim 3 jaar TL rijden, weet ik (denk ik althans) wat ik er allemaal mee kan. Je moet wel even vertrouwd raken met het motor karakter van een v-twin & met de rotatie-demper achter.. magoe als die eenmaal goed is ingesteld is het werkelijk waar een juweeltje...(het is dus een ruwe diamant) ;)

full



ps.. v-twin was ik al gewend.. dit was me eerste liefde..(had ik nooooooooit moeten verkopen... '( )

full


Magoe ik zal je topic verder niet verkloten.. :+ heel veel succes met de verkoop van je RF-je.. :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
dat rijdt héél anders, zithouding is veel sportiever, qua gewicht maakt 't weinig uit, voelt misschien wat zwaarder. Maar 't duurt wel een stuk langer voor dat je er echt mee gewendt raakt.. Met die RF deed ik binnen een jaar alles (voor zover ik durfde) wat ik wou.. En nu na ruim 3 jaar TL rijden, weet ik (denk ik althans) wat ik er allemaal mee kan. Je moet wel even vertrouwd raken met het motor karakter van een v-twin & met de rotatie-demper achter.. magoe als die eenmaal goed is ingesteld is het werkelijk waar een juweeltje...(het is dus een ruwe diamant) ;)

[afbeelding]


ps.. v-twin was ik al gewend.. dit was me eerste liefde..(had ik nooooooooit moeten verkopen... '( )

[afbeelding]

Magoe ik zal je topic verder niet verkloten.. :+ heel veel succes met de verkoop van je RF-je.. :Y :Y

ooo tis niet erg
info over rijgedrag enzo kan altyd
bedankt voor de info

maar mensen nog steets te koop

suzuki rf600
uit 1993
vraagprijs €1800,= euri
 
Terug
Bovenaan Onderaan