Te koop rsv1000r 2004 5500euro!

jongens jongens dit is toch geen geld voor zo'n motor!!
hij staat nog steeds lekker hoog en droog in de schuur.
full
 
Zeker :Y

Zo lang je je rechter pols in bedwang kunt houden is het een vette bike om mee te beginnen en lekker op te genieten, geen verkeerde keus :]

Gelijk ff een kick...
 
Zeker :Y

Zo lang je je rechter pols in bedwang kunt houden is het een vette bike om mee te beginnen en lekker op te genieten, geen verkeerde keus :]

Gelijk ff een kick...

eeuwige wellus nietus spelletje.
Persoonlijk zou ik wat meer ervaring op doen al voor je op een dikke twin 1000 gaat zitten. Als je een foutje maakt heb je gewoon minder ruimte om het op te vangen als met een 600/750 ...
 
Hele mooi fiets TS !! erg netjes!

En .. als ik jou was.. zou ik ook ff de prijsverlagingen in de OP vervangen ;) !

niet iedereen leest alles door :P !
 
eeuwige wellus nietus spelletje.
Persoonlijk zou ik wat meer ervaring op doen al voor je op een dikke twin 1000 gaat zitten. Als je een foutje maakt heb je gewoon minder ruimte om het op te vangen als met een 600/750 ...

Mee eens hoor, ben zelf ook met een 600 begonnen. Maar het blijft een dikke machine :9

Zo Tim, ben je in een korte tijd niet meer de enige kicker :')

Succes met de verkoop he.
 
Laatst bewerkt:
Zo reageert er niemand in een maand, en zo weer 5 man in 2 dagen... Niet te filmen dit:) maar mensen die nog geintereseerd zijn, hij staat nog wel te koop maar dan wel weer voor 5500 euro. Groeten tim
 
Prijsverhoging, want de motor is een jaar ouder geworden en aangezien het om een

collectors item gaat is deze dus meer waard geworden. Logisch toch?
 
Laatst bewerkt:
Prijsverhoging, want de motor is een jaar ouder geworden en aangezien het om een

collectors item gaat is deze dus meer waard geworden. Logisch toch?
Bla bla bla hahaha, nee heb een crosser erbij gekocht en deze staat totaal niet in de weg. Dus ga niet lager meer met me prijs. Hij is het ook zeker waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan