Te koop: Shark RSX

'hee Alkmaar

das dichtbij mooie helm


dannyskater@hotmail.com

voeg anders even toe op msn
kunnen we even babbelen :+
 
En weer een schoppie :W

Als ik die botsmuts nou op 90 graden was, wordt het dan een S-je :? . Zo ja, dan wil ik hem wel :+
 
nee,eerst moet die van jou verkocht zijn.
en je hebt altijd mensen die uit principe niet van duitsers willen kopen ;)
 
Denk dat je behoorlijk hoog zit met je prijs..

Wat wil je nou? Ding kost 419 euro nieuw vorig jaar, heb die helm een keertje of 40 a 50 keer gedragen, niks mis mee, zitten nieuwe wangstukken bij, dan is 300 euro toch best redelijk om mee te beginnen als vraagprijs?

Maar nee, jij vind zeker dat ik zelfs nog behoorlijk hoog zit met m'n prijs. Kzou zeker moeten beginnen met minder dan de helft ofzo? Ga toch fietsen man. :W

En trouwens, als niemand met een billijk bod komt blijf ik er gewoon zelf mee rijden, dus..
 
Al blauwe teentjes ? Rustig aan vriend ! gaat helemaal goed komen en zo`n mooi helmpje ga je echt wel verkopen. Gaat helemaal goed komen !!
 
Wat wil je nou? Ding kost 419 euro nieuw vorig jaar, heb die helm een keertje of 40 a 50 keer gedragen, niks mis mee, zitten nieuwe wangstukken bij, dan is 300 euro toch best redelijk om mee te beginnen als vraagprijs?

Maar nee, jij vind zeker dat ik zelfs nog behoorlijk hoog zit met m'n prijs. Kzou zeker moeten beginnen met minder dan de helft ofzo? Ga toch fietsen man. :W

En trouwens, als niemand met een billijk bod komt blijf ik er gewoon zelf mee rijden, dus..

Ik wil niks. Hoe je het ook wend of keert, het ding is 2e hands en niet van een dergelijk bijzonder soort waar je nog hoge prijzen voor kunt vragen, mijn inziens. En ook kun je die pet van je voor 199,95 euro nieuw kopen: klik.

Moet je je eens voorstellen dat een verkoper in een motorzaak zo reageert als jij, wanneer je een helm te duur vindt..

:W
 
Ik wil niks. Hoe je het ook wend of keert, het ding is 2e hands en niet van een dergelijk bijzonder soort waar je nog hoge prijzen voor kunt vragen, mijn inziens.

Ik vind 't een redelijke prijs om mee te beginnen, ik heb uitgelegd waarom ik dat vind. Jij vindt van niet, oke, fair enough. (waar zou jij dan mee beginnen als vraagprijs als jij mij was ;) )

En ook kun je die pet van je voor 199,95 euro nieuw kopen: klik.

Kijk zo lust ik er natuurlijk nog wel een paar. Tis leuk dat er welgeteld 1 zaak is die toevallig deze helm in de aanbieding herstel opruiming heeft, en er 199 euro voor vraagt, maar dan moet diegene die zo'n helm wil maar naar fc moto gaan (zoals ik al zei trouwens). Daar ga ik mijn vraagprijs natuurlijk niet op baseren, dat begrijp je toch hopelijk wel?
En wie weet verkopen ze daar geen maatje L meer, heb ik misschien weer mazzel. :)

Moet je je eens voorstellen dat een verkoper in een motorzaak zo reageert als jij, wanneer je een helm te duur vindt..

:W

Wat denk jij dat er gebeurt als jij een motorzaak instapt en zegt dat je een helm wilt kopen maar er wel 200 euro minder voor wilt dokken dan dat er op het prijskaartje staat, omdat ie ergens anders zoveel minder kost?
:W
 
Hallo Oma,

Nog steeds te koop, vraagprijs 249 euro...

Niet meer gedragen sinds mei, draag m'n andere helm (Shark RSI) omdat 't alleen om korte stukjes gaat.

Doe een goed bod en we komen er wel uit.

:W
 
Laatst bewerkt:
Schop!

Kga een nieuwe RSR2 kopen, dus wil dit ding graag kwijt. Serieuze bieders graag.

:W
 
En ik maar denken dat ik met geld smijt ... :+

Skopje voor deze mooie helm. :W

Nouja, heb nochtans heel weinig geld uitgegeven aan nieuwe spulletjes dit jaar. Alleen een paar nieuwe handschoenen gekocht, that's it. Heb daar ook helemaal geen poen voor, met die nieuwe opleiding enzo (zit zowat op bijstandniveau, je weet hoe weinig beginnende docenten verdienen B| -O- :) )

Maar hey, thanx fur das schopfken! :+

En nog even dit, ik vind wel dat we volgend jaar minstens net zoveel moeten gaan rijden als dit jaar. :Y :P
 
Deze helm is al niet meer te koop bij FC-moto....Want daar is hij alleen nog te krijgen in XS en XL...
Dus.....Nou mot je hem toch onderhand wel verkopen lijkt mij. :)
 
blablabla ...

En nog even dit, ik vind wel dat we volgend jaar minstens net zoveel moeten gaan rijden als dit jaar. :Y :P

Wahahaha, dat worden dat minimaal 20 rondjes Beverkoog + 1. Dan zetten we al een record :+ . Het zal mij benieuwen hoe vaak we eraan toekomen aangezien we allebei een kleine krijgen komend jaar.

:W
 
Deze helm is al niet meer te koop bij FC-moto....Want daar is hij alleen nog te krijgen in XS en XL...
Dus.....Nou mot je hem toch onderhand wel verkopen lijkt mij. :)


Wijze woorden, dankje wel. :} *:)

We wachten het lekker af, voorlopig rijden we nog even niet.
 
En een na de kerstschop :P :P


:W


Had kunnen weten dat jij 't was René. :Y

Afijn, de nieuwe RSR2 ligt bij Lemstra klaar, de zwarte Duhamel-versie, vet ding :9~ 8-) *:) (Jur zou de witte versie bestellen, daar niet van, maargoed, je weet hoe 't daar soms gaat daarzo :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan