TE KOOP: Shoei GT-Air helm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mobski

MF'er
11 jul 2013
45
0
Nieuw Heeten
Aangeboden omdat ik sinds aankoop een bril draag en daarom een systeem helm wil.

Vraagprijs: VERKOCHT
Merk: Shoei
Type: GT-Air
Soort: Textiel, met regen/wind & thermo voering
Kleur: Zwart (glans)
Maat: S 55-56CM
Extra: Ingebouwd zonnevizier en maxi pinlock (gehele vizier bedekt met PinLock)
Te passen in: Amersfoort

Deze helm heb ik na de motorbeurs 2015 gekocht bij motozoom Utrecht. Ik ben toen van 2 vorige helmen welke m/l waren naar een S gegaan en dit heeft al mijn snelweg klachten opgelost. Helaas heb ik tegenwoordig weer een bril en deze krijg ik niet normaal (zonder bril te slopen) op met deze helm. Ik heb sinds vorig jaar misschien 1000-1500KM met deze helm gereden, hij ziet er dan ook goed uit.

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Als je de helm van binnen bekijkt, zie je waar je oren zitten een licht grijs vlak zitten.
De zijkanten kun je voorzichtig onder de binnenvoering van de kussen naar voren halen.
dan kun je heel gemakkelijk dat vlak er uit halen.

In theorie is dat volgens mij ruimte voor speaker voor een intercom setje.
Toevallig vanmiddag nog een sena 20s bij mijn GT AIR geplaatst.

Heb je dan niet genoeg ruimte voor je bril? ik ben ook bril dragend, en heb zelf hier geen last van.

Mvg Jeroen
 
:^

Als er nu 1 helm geschikt is voor een bril, dan is het wel de Shoei GT Air.
 
Mijn bril is redelijk aan de maat en steekt verder uit dan mijn hoofd breed is. Dat icm met hoe mijn pootjes zitten krijg ik de bril niet tussen mijn slaap en de helm. Eenmaal bij de oren zou het geen probleem zijn, alleen het opdoen is 'onmogelijk'. Vandaar dat ik naar de "GT Air systeem" neotec ga. Basicly dus een GT air in systeem helm vorm, dan kan ik mijn bril ophouden, helm opdoen, klep dicht en gaan.

Verder de ideale helm, welke voor mij een wereld heeft doen open gaan met hoe ene helm 'hoort te voelen' tijdens het motorrijden.
 
Mijn bril is redelijk aan de maat en steekt verder uit dan mijn hoofd breed is. Dat icm met hoe mijn pootjes zitten krijg ik de bril niet tussen mijn slaap en de helm. Eenmaal bij de oren zou het geen probleem zijn, alleen het opdoen is 'onmogelijk'. Vandaar dat ik naar de "GT Air systeem" neotec ga. Basicly dus een GT air in systeem helm vorm, dan kan ik mijn bril ophouden, helm opdoen, klep dicht en gaan.

Verder de ideale helm, welke voor mij een wereld heeft doen open gaan met hoe ene helm 'hoort te voelen' tijdens het motorrijden.
Ok, dat is duidelijk.

Succes met de verkoop.
Aan de helm kan het niet liggen, heb nu sinds een maand de GT AIR na jaren de 1100 serie gehad te hebben.
Ik wil niet anders meer :]
 
Ik zou voor een kleinere bril gaan! :Y
Kickje dan maar voor deze helm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan