Te koop Simpson speedway rx helm

FlybySteve

Die hard MF'er
24 apr 2005
791
0
Provincie Utrecht
Heeft er iemand intresse in een Simpson RX speedway helm?

De helm is maat: ??? Op de een of andere manier kan ik deze nergens vinden...
Kwestie van komen passen dus Heb naar mijn idee een normaal hoofd haha.
Niet klein en ook niet groot.
De helm is geproduceerd in November 2005

Ik heb deze helm denk ik een keer of 5 opgehad. Maar aangezien ik mijn motor heb verkocht heb ik weinig meer aan deze helm.

Er zit een simpson helmtas en een blauw, zwart en doorzichtig vizier bij. Alleen de blauwe heeft er die 5 ritten opgezeten de andere 2 hebben er zelfs nog nooit opgezeten.

Toendertijd (1, 5 jaar geleden) aangeschaft voor totaal 850,-

De helm is zoals je begrijpt volledig zonder schade.

Wie serieuze intresse heeft kan me een mail sturen!
Vraagprijs: 675,-
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon ff met een meetlintje de omtrek van je hoofd meten en dat hier vermelden. Fotootje doet het ook vaak erg goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon ff met een meetlintje de omtrek van je hoofd meten en dat hier vermelden. Fotootje doet het ook vaak erg goed ;)

En vermelding van de kleur van de helm......?

rx.jpg


2005%20rx.jpg


Oja, en ik vind je prijs toch wel wat hoog voor een helm van 2 jaar oud (ik kijk naar de productie-datum).
Ik snap dat je vanuit je aanschaf-prijs oogpunt kijkt, maar de helm is en blijft een tweedehands. En over het algemeen kopen mensen niet zo heel snel een tweedehands helm. En daar komt de leeftijd nog eens bij.

Overigens hebben we het natuurlijk wel over een zeer hoge kwaliteit helm. Mét tas, mét 3 viziers en eventueel nog meer extra's?
 
ik wil wel een openingsbod doen...350 euro

mits je me wat zinnigs kan vertellen over de maat ;)





snap dat je er mischien meer voor wilt hebben, maar voor dit bedrag kan ik eventueel een andere knappe helm nieuw kopen dacht ik zo
 
De helm is Zwart.
Ik zal vanavond even foto's posten van de helm incl. de omtrek van mijn hoofd vermelden ;)
(Helm is by the way exact zoals de zwarte in de post hierboven)
 
Laatst bewerkt:
Omtrek van mijn hoofd is 57 cm.
Foto's volgen hieronder *D (niet alle even scherp helaas...)
helaas ben ik niet handig genoeg om alle foto's in 1 post te zetten ;)

Normaals helm is z.g.a.n. en de 2 vizieren zijn echt letterlijk nieuw. (zie schuimrubber op de laatste foto :P

Doe een goed bod zou ik zeggen :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan