Te Koop: Suzuki GSX-R1000 K5 met vele extra's.!

GSX-R 750

MF veteraan
3 feb 2003
1.031
0
Makkinga
Wegens omstandigheden bied ik bij deze mijn zeer mooie GSX-R1000 K5 aan.

De motor heeft inmiddels zo'n 15000km gelopen en verkeerd in zeer goede staat.!
Geen schade en nagenoeg geen gebruikerssporen.

Wel heeft de motor vele extra's zoals bijv:

- Uitlaatsysteem compleet Yoshimura Tri-Oval ( + Db killer / keurmerk )
- Snelle nokkenas
- Rem / Schakelset volledig verstelbaar
- Dymag witte velgen set ( standaard = zwart )
- Wave schijven voor & achter
- Stalen remleidingen
- Crash pads ( GSX-R )
- Corbin lederen zadels ( ook buddyseat )
- Div. Rizoma Racing Componenets zoals bijv: handvaten & reservoirs
- Alarmsysteem ( keurmerk ) met blauwe LED verlichting
- Enz...

- Bijna alle standaard onderdelen zijn aanwezig.


Kortom een zeer complete machine voor de echte liefhebber.!
Daarom graag alleen reageren bij echte interresse en ook alleen met serieuze biedingen..!!

Tevens is het ook mogelijk om op de motor te bieden als ' standaard ' versie ( dus zonder veel extra's ).
In dit geval zal ik de motor zoveel mogelijk van de standaard onderdelen voorzien., en de overige extra's los aanbieden.
Voor deze ( standaard ) versie kan gepraat worden vanaf € 7950,- 7450,-

Voor extra info of voor foto's graag alleen 's avonds reageren na 19.00h.


Mail: rvd.nol@gmail.com

Mvg,

Ronald
full
 
Laatst bewerkt:
Zit er een bepaalde haast bij dat hij verkocht moet worden?

Nope., er is geen haast bij.
Ik kom er alleen helaas niet aan toe om te rijden., dus zodoende is ie nu in de aanbieding.

Mocht je een termijn in gedachten hebben kun je me natuurlijk altijd mailen.

Mvg,
 
Laatst bewerkt:
Mocht je je motor kaal verkopen, heb ik interesse in je velgen (incl schijven)

ik zal hier blijven updaten hoe het ervoor staat. Mocht ik overgaan tot verkoop van de onderdelen kun je t.z.t. reageren. ( of een heel goed bod plaatsen natuurlijk )

Mvg,
 
ik zal hier blijven updaten hoe het ervoor staat. Mocht ik overgaan tot verkoop van de onderdelen kun je t.z.t. reageren. ( of een heel goed bod plaatsen natuurlijk )

Mvg,

andere velgen wil ik zowieso hebben, kan een mooie set pvm kopen (nieuw). Wil voor deze 500 geven
 
Heb je een foto van het keur merk? Heb namelijk net een RS-3 en ben benieuwd hoe zo'n keur merk er op een Yoshi uitziet.
 
andere velgen wil ik zowieso hebben, kan een mooie set pvm kopen (nieuw). Wil voor deze 500 geven

Zoals gezegd wacht ik eerst nog wel even af of iemand de motor incl. alle extra's wil hebben.
Dan hoef ik niet te gaan sleutelen en dat scheelt mij gewoon een hoop werk / tijd / rugpijn :N

( ofwel -> bod te laag )
 
Wat een apparaat !!! Erg mooi, en complimenten voor de foto's !

Succes met de verkoop *D

Dank u voor de complimenten.!

De foto's zijn gemaakt door mijn broer en mijzelf een aantal weken geleden.
Dit heeft geresulteerd in een prachtige shoot., zodat ik nog wat mooie herinneringen hier aan de muur kan hangen als ie niet meer in het echt voor m'n neus staat.

Onderaan vind je de website van m'n broer. Hier vind je allerlei auto & motorsport foto's die door hem worden gemaakt op diverse evenementen ( waaronder ook de TT-Assen ).

>Ster< http://www.motorsportmotives.com >Einde Ster<
 
of dat het framemodificatie is uitgevoerd vraagt hij :)

Aha... da's duidelijker.

Nee, dat is (nog) niet gebeurd. Reden hiervoor is dat ik geen zin had om 'm alleen daarvoor uit z'n stalling te halen.

Van wat ik gehoord heb van diverse dealers, is er ook nog geeneen gevonden met manc's., dus vond ik dat toen geen reden om over te gaan tot actie.
 
Aha... da's duidelijker.

Nee, dat is (nog) niet gebeurd. Reden hiervoor is dat ik geen zin had om 'm alleen daarvoor uit z'n stalling te halen.

Van wat ik gehoord heb van diverse dealers, is er ook nog geeneen gevonden met manc's., dus vond ik dat toen geen reden om over te gaan tot actie.

Toch benieuwd... wat is er voor modificatie mogelijk dan?
 
een frame aanpassing door middel van een extra beugeltje op het frame onder/bij het balhoofd.
je kunt natuurlijk ook google raadplegen :)
maar idd een hele mooie fiets en zeker met de witte wielen
 
Bedankt voor je reactie en de foto's ;) . Misschien dat ik die er zelf in kan graveren :P. Mijn custom made dB killer is dezelfde lengte dus dat zit wel goed.

Verder een kick voor deze machtige GSXR! *O*

Graag gedaan.!

Weet aleen niet of graveren wel zo mooi wordt. Bij mij is het helemaal glad afgewerkt en graveren laat altijd reliëf na.
Plus het feit dat ie natuurlijk niet echt gekeurd is dan... O-)
 
Zoals gezegd wacht ik eerst nog wel even af of iemand de motor incl. alle extra's wil hebben.
Dan hoef ik niet te gaan sleutelen en dat scheelt mij gewoon een hoop werk / tijd / rugpijn :N

( ofwel -> bod te laag )

als je interesse hebt om de velgen los te verkopen, met een prijsindicatie, mail je me maar: mvoss@goudse.com

kun je hier verder bezig met de verkoop van de hele motor (met standaard velgen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan