Te Koop: Suzuki GSX-R600 SRAD

11 mrt 2008
48
1
Te Koop: Suzuki GSX-R600 SRAD
Model 1998
Kilometerstand 52.000 km.

De motor is netjes behandeld en ziet er bijna uit als nieuw! Niet mee op het circuit gereden, gebruikt voor toertochten.
Onderhoud is altijd door dealer gedaan. Alles verkeerd in prima staat, motor loopt als een zonnetje.
Reden verkoop is dat ik na een verhuizing de motor intensief voor woon-werk verkeer ga gebruiken en daarom HELAAS ;( moet overstappen naar een tourgericht model.

Extra’s:
- BSM Vampire carbon sportuitlaat
- Lucas stalen remleidingen voor
- Achterbrug adapters voor paddockstand
- MRA donker getinte kuipruit
- Blauwe velgstriping
- Duozitje zit erbij
- Inclusief Haynes werkplaatshandboek voor GSX-R600

Afleverbeurt bij 48.000 km (2006):
- Nieuwe set Continental ContiForceMax banden
- Nieuwe nokkenaskettingspanner
- Nieuwe accu

Bij 51.000 km (februari 2008):
- Stationair sproeier gereinigd
- Nieuwe bougies
- Nieuw luchtfilter

Bonnen van bovenstaand onderhoud aanwezig!

Prijs: € 3900,-

Bij serieuze interesse mailen naar jeroenbatavus@hotmail.com of bellen 06-27101697
(Suzuki staat in omgeving Arnhem)


full

full

full

full

full
 
IK HEB MIJNE OOK HALF TEKOOP STAAN OP DIT FORUM MAAR LIJKT NIET ECHT LEKKER TE LOPEN DENK DAT JE OP MARKTPLAATS MEER KANS MAAKT.
DE MEESTE REACTIES OP DIT FORUM ZULLEN ZIJN: MOOIE MOTOR..SUCCES MET DE VERKOOP
HAHA;)
 
Tja, ik kan aleen maar zeggen dat je te vroeg bent met je motor. Ik heb nog geen rijbewijs, anders had ik je zeker even een bezoek gebracht... (nee, ik koop hem niet voor ik m'n pink-pas heb!!)
 
He mensen, ik heb gelezen dat het weer wat beter wordt dit weekend. Tijd om deze mooie Suzuki te kopen zou ik zeggen!
 
IK HEB MIJNE OOK HALF TEKOOP STAAN OP DIT FORUM MAAR LIJKT NIET ECHT LEKKER TE LOPEN DENK DAT JE OP MARKTPLAATS MEER KANS MAAKT.
DE MEESTE REACTIES OP DIT FORUM ZULLEN ZIJN: MOOIE MOTOR..SUCCES MET DE VERKOOP
HAHA;)

Zie het als een hint; mijn ex bike heeft hier ook te koop gestaan. Na 7 dagen was ie verkocht :P
 
Laatst bewerkt:
Jep, ik heb niet zo'n haast, wacht tot iemand zich meldt die er serieus in geinteresseerd is, waarmee ik zaken wil doen.

Succes met lessen! en ik hoor wel wanneer je hem live wilt zien :P
 
Nette motor! Heb mijn rbw inmiddels alleen het geld nog niet voor de motor. Hopelijk heb ik snel een baan zodat ik naar een motor kan gaan zoeken *D

EDIT: Ik ga deze nog wel even in de gaten houden :)
 
Laatst bewerkt:
ik ook bijna afrijden maar ja daarna me cb500 verkopen en dan kijken of ik genoeg ping ping heb.
maar zeker een nette motor!!
KICK!!! voor deze nette Srad!!
 
Haha, ben toch blij dat er mensen zijn die dit wonderschone witte monster weten te waarderen. Ga zo door!
 
ben wel geintereseerd in je haynes manual mocht je die los willen verkopen hou ik me aanbevolen,tevens een kickje voor deze mooie srad,helaas geen interesse want ik heb er zelf al 1tje erg fijne fietsies
 
ben wel geintereseerd in je haynes manual mocht je die los willen verkopen hou ik me aanbevolen,tevens een kickje voor deze mooie srad,helaas geen interesse want ik heb er zelf al 1tje erg fijne fietsies

Ik hou het hele pakket nog effe bij elkaar, maar ik zal aan je denken als de verkoop van de Soes niet opschiet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan