Te koop: Suzuki SV650S (2004) racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Te koop:

[*]Suzuki SV650S racer
[*]Bouwjaar 2004
[*]Ongeveer 4000 km gelopen
[*]Goeie set Pirelli Diablo's (Diablo Corsa voorband)
[*]Net nieuwe olie + filter
[*]Stalen remleidingen
[*]Verhoogd Ermax ruitje
[*]Yoshimura open einddemper
[*]WP voorvering
[*]WP achtershock
[*]B-G Racing valblokken
[*]Performance Friction remblokken
[*]Gratis Fryslân sticker

Kortom, een volledige Damen Leathers SV Cup spec. racer.

Verder aanwezig: Origineel kuipwerk (zilverkleurig), verlichting, uitlaat, standaard, knippers, spiegels ed. Alle straatdelen dus. Motor is eventueel op kenteken te zetten.

Ding is technisch (voor zover ik na kan gaan) helemaal perfect. Verbruikt geen drup olie :} en levert 76 SAE PK's op het achterwiel.

Plaatje d'r bij.

full


Zolang ik 'em niet verkoop blijf ik er dit seizoen gewoon op doorrijden, KM stand kan dus nog iets oplopen.

Vraagprijs: €4250,00
 
Laatst bewerkt:
Ja, heb een teleurstellend seizoen so far in de SV-Cup. Genoeg van, wil het weer eens op een 600 proberen.

Verder niets mis met de motor en de klasse, zijn beide super. :)
 
Heb er helaas geen geld voor en geen stalling, anders had ik het wel geweten. Mooie actiefoto trouwens! *O* Je moet die ook eens op je site zetten.

Maar, wat wordt het als je deze verkoopt? Supercup 600 rijden? Maar ik kan me voorstellen dat je na al dat regengedoe niet vrolijk wordt en dan kan je in de Supercup 600 toch nog terugvallen op regenbanden.
 
Klopt Jaap. Ben na 2 valpartijen in de regen het vertrouwen (op deze banden althans) helemaal kwijt in het nat en dat ga ik ook niet weer terugkrijgen vrees ik. Dat opgeteld bij het feit dat het nogal eens regent in NL en DE... Wil gewoon wat anders proberen, het seizoen is behoorlijk beroerd gestart voor mij.

SuperCup 600 gaat het worden maar eerst nog doorrijden in de SV Cup, zolang de motor niet verkocht is. :) Is en blijft een superleuke klasse. :]
 
Deels waar ja. Het is een standaard Cup dus iedereen wordt geacht om niet aan tuning te doen, mag ook niet dus. Het is wel zo dat de top 8 regelmatig na een race op de vermogensbank gaat, om te kijken of iemand niet 10 pk meer heeft zeg maar. Tot nu toe altijd erg eerlijk, de verschillen tussen de minst krachtige en de krachtigste zijn eigenlijk nooit groter dan 3 of 4 pk.

Leuk detail, vorig jaar is de mijne ook met een stuk of 8 andere SV's op de bank geweest, die van mij was de krachtigste. :) 76 PK aan het wiel, erg netjes voor een vrijwel standaard SV. Alleen open Yoshi demper en goed ingereden natuurlijk. Koop je deze, dan heb je over vermogen in de SV-Cup niet te klagen dus. :]

Overigens mag er aan uitlaat en kuipwerk ook niks gewijzigd worden. Enige wat mag is kiezen uit 2 achtertandwielen. Verder is alles strikt gereguleerd.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop!

Eventueel ook leverbaar zonder Fryslân sticker
 
Omhoog

Zit inmiddels een nieuwe achterband om, maandag komen er nog nieuwe remblokken in. Kun je weer een hele tijd vooruit dus.
 
Ik heb wel interesse in je SV Cup racer.

Heb je hm nogsteeds tekoop of is ie inmiddels al verkocht?

Zitten er nog reserve onderdelen en bokjes bij?

Als je msn hebt kun je me ook toevoegen, dat praat wat makkelijker.
dannykars@hotmail.com

:W
 
Ik heb wel interesse in je SV Cup racer.

Heb je hm nogsteeds tekoop of is ie inmiddels al verkocht?

Zitten er nog reserve onderdelen en bokjes bij?

Als je msn hebt kun je me ook toevoegen, dat praat wat makkelijker.
dannykars@hotmail.com

:W
Yo, heb je toegevoegd op msn. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan