te koop: Titanium voor sliders

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,heb de blokjes al een aantal dagen binnen!! nu op mijn kneesliders monteren ;) en vonken. maar nu heb ik ook gelijk een vraag. nu vertelde laatst iemand tegen mij dat titanium in je kap werk kan branden, dat kan waar zijn denk ik maar hoe groot is de kans daarvoor?

en dude, thnx 4 the fast delivery
 
ik ga het nu eens met de speedboor proberen :P
full
 
hey,heb de blokjes al een aantal dagen binnen!! nu op mijn kneesliders monteren ;) en vonken. maar nu heb ik ook gelijk een vraag. nu vertelde laatst iemand tegen mij dat titanium in je kap werk kan branden, dat kan waar zijn denk ik maar hoe groot is de kans daarvoor?

en dude, thnx 4 the fast delivery

Je vonken gaan naar achter,dus op je kappen niet.
Misschien een ander ervaring mee?
 
Je vonken gaan naar achter,dus op je kappen niet.
Misschien een ander ervaring mee?
ja uhm uhm die gozer had een nieuwe rsv (denk dat hij zijn uitlaat en zijn 8erspatbord bedoelde) maar goed, heb er nu op mijn sliders zitten en nu hopen dat het weer wat warmer wordt. droog is het al maar daar ben je er nog niet mee :X

ciao
 
Ik ben al heel lang op zoek naar twee stukjes titanium van ongeveer 80mm x 50mm x 10mm .
Ik heb overal gezocht, maar kan r niet aan komen.
Is er iemand die titanium heb?
Dan zou ik ze van de week al willen ophalen.
Zet r ook bij wat ze kosten.

Alsvast bedankt.

Hoogenhuizen1982@hotmail.com

 
Ik ben al heel lang op zoek naar twee stukjes titanium van ongeveer 80mm x 50mm x 10mm .
Ik heb overal gezocht, maar kan r niet aan komen.
Is er iemand die titanium heb?
Dan zou ik ze van de week al willen ophalen.
Zet r ook bij wat ze kosten.

Alsvast bedankt.

Hoogenhuizen1982@hotmail.com
Je hebt post :) .
Die maten heb ik wel.



 
Niet alle pagina's doorgelezen, dus misschien staat het antwoord er al in. Wat ik wil weten of iemand ervaring heeft met deze sliders?

titanium_picture.jpg


Mag je ze trouwens op elk circuit gebruiken? Ik heb wel eens gekezen dat het steeds vaker verboden is.
 
Als er nou iemand eens een how-to maakt en die op het forum zet. Zullen vele mede MF-ers je dankbaar zijn... Ik ga van de winter misschien nog wel ff knutselen. Maar ik regel mijn eigen titanium. (Handig als je als chauffeur bij veel staal bedrijven komt en eens vraagt *D
 
Niet alle pagina's doorgelezen, dus misschien staat het antwoord er al in. Wat ik wil weten of iemand ervaring heeft met deze sliders?

(Afbeelding)

Mag je ze trouwens op elk circuit gebruiken? Ik heb wel eens gekezen dat het steeds vaker verboden is.
Duur en als eenmaal het bovenste dunne laagje Ti. is versleten zijn ze zo weg. :(

Op het forum hebben er zelfs al een paar "eigenwijze" figuren :P die ze toch besteld hadden er later als nog losse stukken Ti. in de ontstane gaten gemonteerd ;)
 
Ah, het staat trouwens ook gewoon op hun website:

The puck is shrouded in a mold of pure Titanium (de schijf is bedekt in een vorm van puur Titanium).

:(
 
Als er nou iemand eens een how-to maakt en die op het forum zet. Zullen vele mede MF-ers je dankbaar zijn... Ik ga van de winter misschien nog wel ff knutselen. Maar ik regel mijn eigen titanium. (Handig als je als chauffeur bij veel staal bedrijven komt en eens vraagt *D
die how to,..staat ergens in deze topic.En als handige chauffeur heb je toch geen how to nodig. :+

http://users.skynet.be/xerpio/how2maketietsliders.pdf
 
jooow Rens,

Binnenkort open ik het Belgisch tiet winkeltje opnieuw hé :}

Na 11 maand inactiviteit heb ik besloten terug een gix aante schaffen :9~
Ditmaal een recentere en snellere 750 :P

begin al maar met je maten en prijzen door te mailen naar mijn email als je wil ;)

greetz

Sniper
 
die how to,..staat ergens in deze topic.En als handige chauffeur heb je toch geen how to nodig. :+

http://users.skynet.be/xerpio/how2maketietsliders.pdf

ik wil nog even een gouden tip geven, gebruik beter géén plastieken sliders...
bij het warm worden van het tiet durft deze wel eens beginnen smelten in de plastiek van de slider, met als gevolg dat de boutjes ook heet zijn en je velcro (klittenband) verklooien....
Velcro is ook een plastieken materie die onderhevig is aan hitte (lees hete boutjes)
En ik kan van ondervinding spreken :X
He beste is dus van die harde lederen sliders kopen en daar het tiet op monteren ;)
Voor de rest zeker Xerpio zijn how to volgen, zo doe ik het ook .
Alleen leg ik ze bovenop de slider, ik verzink ze dus niet O-)
 
ik wil nog even een gouden tip geven, gebruik beter géén plastieken sliders...

Juist wel. Plastic kan je beter bewerken.

bij het warm worden van het tiet durft deze wel eens beginnen smelten in de plastiek van de slider, met als gevolg dat de boutjes ook heet zijn en je velcro (klittenband) verklooien....
Bij jouw in belgen land zeker. Stel je nu voor dat dit echt zo is. Heb jij schroeven over de complete oppervlak van je klittenband ? Nou en dat hij zogenaamd dat kleine stukje verkloot. Het stukje klittenband waar mijn schroef zit is zowiezo al verkloot doordat er een schroef door heen steekt.

Velcro is ook een plastieken materie die onderhevig is aan hitte (lees hete boutjes)
En ik kan van ondervinding spreken :X
Dus geloof ik je meteen. Nee als jij het ondervonden hebt.......

He beste is dus van die harde lederen sliders kopen en daar het tiet op monteren ;)
Voor de rest zeker Xerpio zijn how to volgen, zo doe ik het ook .
Alleen leg ik ze bovenop de slider, ik verzink ze dus niet O-)

|( een complete how to om sliders te verzinken en jij doet precies herzelfde.


alleen je verzinkt ze niet
 
Juist wel. Plastic kan je beter bewerken.Bij jouw in belgen land zeker. Stel je nu voor dat dit echt zo is. Heb jij schroeven over de complete oppervlak van je klittenband ? Nou en dat hij zogenaamd dat kleine stukje verkloot. Het stukje klittenband waar mijn schroef zit is zowiezo al verkloot doordat er een schroef door heen steekt.Dus geloof ik je meteen. Nee als jij het ondervonden hebt.......|( een complete how to om sliders te verzinken en jij doet precies herzelfde.


alleen je verzinkt ze niet

Een lederen slider kan nu eenmaal beter tegen de hitte dan een plastieken slider, een daarmee is de kous af.
Ga maar eens een lange bocht in al slidend op dat blokje titaan, je zal dat plastieken ding nogal zien smelten.... :X
Bij een lederen slider kan je die bout zo verzinken dat deze je velcro niet raakt en dat je dus ook geen schade kan hebben.
Ik zelf heb 2 bouten in m'n slider, maar deze zijn zo heet geworden dat een héél groot deel van de velcro gesmolten is en dus niet meer kleeft...
Dus niet enkel maar 2 gesmolten puntjes van de boutkopjes in de velcro hoor...
En in verband met die how to, had ik het over het boren en monteren op de slider, dat doe ik hetzelfde, het enige verschil is dat ik de slider bovenaan een beetje afvlak en daar het stukje tiet bovenop monteer ipv te verzinken... B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan