Te Koop; Uniek mooie en goed onderhouden CBR1000F uit 1990 “verkocht”

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chriske

MF'er
13 dec 2015
30
20
Hilvarenbeek
Uniek mooie en goed onderhouden cbr1000f van 2de eigenaar

Vraagprijs: 1750
Km stand: 61580 Miles

Deze staat helemaal klaar voor het nieuwe motorsiezoen.
-verse olie + filter
-nieuwe bougies
-luchtfilter
-nieuwe accu
-Bandjes nog goed (Bridgestone BT023 voor+achter)
-ketting + tandwielen nog zeer goed

Ook krijg je de Givi koffer set erbij.

Aan onderhoud is er niet op bespaard, alle facturen en onderhoud historie is in te zien.
  • nokkenasketting spanner laten vervangen door een gemodificeerde exemplaar. Daardoor geen geratel bij koude motor. Is een kwaal bij deze type motoren
  • carburateurs ultrasoon laten reinigen en afgesteld. Sindsdien alleen maar (v-power etc. Mee getankt. En additieven t.b.v. Winterstops
  • kleppen gesteld volgens opgave fabriek.
  • Voorvork keerringen vervangen, dus kurkdroog

Doordat ie altijd netjes is onderhouden, loopt hij daardoor nog super netjes en met zijn laser uitlaat geeft ie een net wat dieper geluid en is het een genot om mee te rijden.

En waarom wil ik hem verkopen? Tja,. Je wilt wel eens iets anders na 8 jaar
daarom mag hij weg, moet niet. Dus geen onzin biedingen of van wat is je laagste prijs. Ik onderhandel alleen langs de motor.
P1060152.1.jpg
P1060156.1.jpg
P1060154.JPG
P1060155.JPG
 
Laatst bewerkt:
Maat van men pa heeft die er ook zo eentje. Enkel ziet die er zo niet meer uit.
Mooi ding! Succes met de verkoop.
Wat ga je rijden?
 
Maat van men pa heeft die er ook zo eentje. Enkel ziet die er zo niet meer uit.
Mooi ding! Succes met de verkoop.
Wat ga je rijden?
Thanks,

Ben nog aan het bekijken wat ik precies wil, maar ben aan het oriënteren naar een naked bike, denkend aan een Cb1000r een Z1000 of een Fz1.
Maar een dikke toerbuffel sluit ik nog niet uit. Heb al kennis gemaakt met een Fz1, leuk speelgoed 8-)

Eerst maar de cbr1000 verkopen
 
Mooi, mijn complimenten voor de staat zowel technisch als uiterlijk, een tijdloze motor i.m.h.o.
Veel succes met de verkoop.
 
Thanks,

Ben nog aan het bekijken wat ik precies wil, maar ben aan het oriënteren naar een naked bike, denkend aan een Cb1000r een Z1000 of een Fz1.
Maar een dikke toerbuffel sluit ik nog niet uit. Heb al kennis gemaakt met een Fz1, leuk speelgoed 8-)

Eerst maar de cbr1000 verkopen
Aha een Fz1 :p ik verkoop er zo eentje. Mss wat voor jou?
 
Denk eerder dat het aan de vrij hoge km stand ligt van bijna 100000.
 
Deze worden pas over tien jaar weer gewild. En dan voor de driedubbele prijs of meer voor een mooie. :Y
 
Ongetwijfeld, rijd er echter niet minder om 😉 En met goed onderhoud kan ie zeker nog een tijdje mee.
Oh ja kan zeker nog wel 100000 mee als hij goed onderhouden blijft,over de km stand gesproken pas die even aan naar miles of 98528 km,s. ;)
 
valt me tegen dat ie nog niet verkocht is.
Zijn niet gewild. Gaan echt voor drollengeld, maar dan wel nog niet half zo mooi als deze. Liefhebber gezocht!

Echt een geweldig rijdende motor. De voorloper van de Blackbird/FJR enzo, maar net even lichter. Heerlijke snelle, stabiele, comfortabele kilometervreter.

Maar helaas uit de mode - kilometervreters rijden tegenwoordig crosskastelen met eendebekken (GS) en grote aluminium hutkoffers. De adventure loopt naadloos parallel aan de 4x4 SUV die niets avontuurlijkers ziet dan de verkeersdrempel voor de deur. Maar ik dwaal af.

Ik wil er wel eentje wegzetten als liefhebberij, maar die hoeft dan niet zo mooi te zijn en mag dan dus ook minder kosten. Wel precies dit type graag: de facelift met nog wel het oude kontje dat hem z'n eigen gezicht geeft. De tweede facelift met het nieuwe kontje heeft er helaas meer een eenheidsworst van gemaakt.
 
Het was toch even moeilijk om hem achter te laten. Vandaag mijn laatste ritje met de DD gemaakt. Om hem vervolgens achter te laten bij zijn nieuwe baasje.

Nu bepalen wat ik ervoor terug wil, even op mijn gemak met verschillende soorten motoren rijden en dan een keuze maken.
De zoektocht kan beginnen 😊
 
Het was toch even moeilijk om hem achter te laten. Vandaag mijn laatste ritje met de DD gemaakt. Om hem vervolgens achter te laten bij zijn nieuwe baasje.

Nu bepalen wat ik ervoor terug wil, even op mijn gemak met verschillende soorten motoren rijden en dan een keuze maken.
De zoektocht kan beginnen 😊
Kom gerust eens langs 😉😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan