Te Koop: Unieke Triumph Legend TT (bj 2001, weinig km's)

joostvanharen

Rookie
29 sep 2010
13
0
Eemnes
Zeer bijzondere en zeldzame Triumph Legend TT uit 2001, in goede staat met slechts 21.599 kilometer op de teller. Schitterend 'rauw' geluid! Geen schade of krassen. De motor moet wel een reguliere onderhoudsbeurt (afstellen, synchroniseren, olie verversen) en een nieuwe voorband krijgen. Daarom heb ik de motor zo scherp geprijsd. Verder is het echt een mooie en fijne motor.

Bel gerust voor vragen of het maken van een proefrit. De moeite waard om te komen kijken! Ik heb de motor zelf in 2008 gekocht bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Sindsdien heb ik er uitsluitend in de zomer mee gereden. Ik verkoop hem omdat ik toch liever een all-road type wil gaan rijden (V-Strom oid), o.a. voor woon-/werkverkeer.

Bijzonderheden/accessoires:

- middenbok
- bagagerek
- windscherm
- 12V aansluiting voor o.a. navigatie
- nieuw handgemaakt zadel, zie foto (zeer comfortabel!)
- nieuwe accu (aug 2010)
- instructieboekje

Bel gerust voor vragen of het maken van een proefrit. De moeite waard om te komen kijken!
Ik heb de motor zelf in 2008 gekocht bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Ik verkoop hem omdat ik toch liever een all-road type wil gaan rijden (V-Strom oid).

Specificaties:
kleur: zwart, met zwart motorblok
cilinderinhoud: 900 CC
cilinders: 3
Kijk voor meer specificaties en informatie op:

Groet,
Joost
Tel.: 06-14303818
 
Laatst bewerkt:
vet ding..
Stond op mijn lijstje toen ik nog de illusie had dat ik mijn VFR wel kon verkopen dit jaar.
Echter niet gelukt :(

Succes met de verkoop in ieder geval..
 
Terug
Bovenaan Onderaan