Te koop: Unieke Triumph Legend TT (bj 2001, weinig km's)

joostvanharen

Rookie
29 sep 2010
13
0
Eemnes
Zeer bijzondere en zeldzame Triumph Legend TT uit 2001, in goede staat met slechts 21.599 kilometer op de teller. Vraagprijs: € 3.600.

Schitterend 'rauw' geluid! Geen schade of krassen. De motor moet wel een onderhoudsbeurt (afstellen, synchroniseren, olie verversen) en een nieuwe voorband krijgen. Daarom heb ik de motor zo scherp geprijsd. Verder is het echt een mooie en fijne motor.

Bel gerust voor vragen of het maken van een proefrit. De moeite waard om te komen kijken! Ik heb de motor zelf in 2008 gekocht bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Sindsdien heb ik er uitsluitend in de zomer mee gereden. Ik verkoop hem omdat ik toch liever een all-road type wil gaan rijden (V-Strom oid), o.a. voor woon-/werkverkeer.

Bijzonderheden/accessoires:
- middenbok
- bagagerek
- windscherm
- 12V aansluiting voor o.a. navigatie
- nieuw handgemaakt zadel, zie detailfoto (zeer comfortabel!)
- nieuwe accu (aug 2010)
- instructieboekje

Specificaties:
kleur: zwart, met zwart motorblok
cilinderinhoud: 900 CC
cilinders: 3


Groet,
Joost
Tel.: 06-14303818
full
 
Heb je meer/duidelijker foto's?

Edit: je was nog foto's aan het oploaden zie ik :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jethro,

Da's ook toevallig dat ik jou nu hier tegenkom. Ik ben namelijk op zoek naar een mooie Caponord en kwam gisteren op dit forum jouw uitgebreide topic over jouw Aprilia Caponord tegen. Heb je hem nog? Wellicht geïnteresseerd in een ruil met bijbetaling?!

Groet,
Joost
 
In principe is hij al verkocht. Ik heb een mondelinge overeenkomst en a.s. donderdag moet de overdracht plaatstvinden. Dus dat gaat hem helaas (voor jou) niet worden.

Er staat wel nog een hele mooie op Marktplaats, misschien is dat wat voor je? Klikkerdeklik!
 
Jammer! Bedankt voor de marktplaats-tip. Deze kwam ik gisteren niet tegen. Ga er achteraan...
Cool, ik zie dat je meteen geboden hebt. Laat anders even weten of het wat geworden is, lijkt me leuk! :)

Ik hou de Triump even in mijn achterhoofd (toevallig heeft de a.s. eigenaar van mijn Caponord ook net een Triump weggedaan..)
 
Ik hou je op de hoogte. En mocht je een keertje willen proefrijden op mijn Triumph, dan ben je uiteraard van harte welkom. Over de prijs valt nog wel te praten...
 
Hoi Jethro,

Ik ga woensdag a.s. kijken naar, en proefrijden op, de Caponord in Belgie! Mijn bod werd vrij snel geaccepteerd, oeps :-). Na woensdag a.s. meer nieuws...
 
*O* Is echt geen gekke prijs hoor. Ding is volgens mij nog bijna nieuw. Top!

Ik ben benieuwd. Misschien dat ik wel even wil komen kijken bij de Triumph, maar heeft geen haast. Donderdag gaat mijn motor pas weg. Als je hem kunt verkopen moet je het doen!
 
En, hoe is het afgelopen gisteren?

Mijn motor is vandaag naar de nieuwe eigenaar gegaan :)
 
Ik heb hem gekocht!! Wat een mooie motor zeg, ik hoop dat jij goed ritueel afscheid hebt kunnen nemen van jouw Caponord, ha ha. Woensdag a.s. ga ik de mijne ophalen en invoeren in Nederland. Afspraak bij RDW staat al. Ik verheug me er enorm op. Wat rijdt dat ding heerlijk. Wel even wennen t.o.v. mijn Triumph. Ik zal de drie-cilinder met bijbehorende rauwe geluid wel gaan missen. Een twee-cilinder voelt toch anders en bovendien heeft die Capo wel een heel erg saai geluid.
Wellicht tot ziens!?
 
Beste mensen,

Mijn motor, de Triumph Legend TT, is verkocht! Zaterdag a.s. vindt de overdracht plaats.
Bedankt voor jullie interesse/reacties!
 
Bedankt voor jullie reacties! De koper heeft vooraf keurig beaald en heeft hem gisteren opgehaald. Eind goed al goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan