Te koop: VFR 750 F bj '90

toffee

Rookie
24 okt 2008
9
0
Collegae, ik heb een rode VFR 750 te koop omdat ik er een nieuw model bij gekocht heb. ik heb de motor nu 19 jaar en rij er nog op met een *D van de eerste keer. Helaas rij ik nu meer op mijn nieuwe en daarom mag de rode weg :Y . ik wil er €1750,- of voor hebben of een goed bod. De kuipdelen zijn zwaar verkleurd, maar de sound is nog steeds geweldig }) . Ik heb de middencollector vervangen vorig jaar door een roestvaste versie van MDI (kost €700,- :( ) De motor stuurt GEWELDIG!! O-) en staat nieuw op de banden. De motor heeft 81000 gelopen. Leuk voor erbij of om mee te beginnen. voor contact: 06-14772871, geen handelaren graag!!! :(
full
 
Laatst bewerkt:
Helpt commedant niet om die kleur weer terug te krijgen?
Kickje

nee dat heb ik diverse keren geprobeerd. ook de ergste versie (die om spuitwasem weg te halen) lukte niet eens. overspuiten is de enige optie maar dan moet je uitleggen waarom hij overespoten is en nu zie je gewoon wat er aan de hand is. Als ik die zwarte er niet bijgekocht had, dan had ik hem wel overgespoten en er lekker nog 20 jaar op blijven rijden.
 
Leden,

Ik heb de prijs aangepast naar €1400,- maar lager ga ik niet.
 
Voor 1000 euro wil ik hem wel hebben, spuitwerk kost wat tegenwoordig ;)
 
Laatst bewerkt:
idd voor 30 euro was ik klaar _O-

4 spuitbussen + 2 spuitbussen primer a 5 euro en zelf spuiten, maar ja, ik heb dan ook niet zo'n plastieke Jap, maar eentje zonder kuip en ander overbodige plastiek :P
 
idd voor 30 euro was ik klaar _O-

4 spuitbussen + 2 spuitbussen primer a 5 euro en zelf spuiten, maar ja, ik heb dan ook niet zo'n plastieke Jap, maar eentje zonder kuip en ander overbodige plastiek :P


Knoeien kunnen we inderdaad allemaal :Z

Maar misschien kun je beter de vragen beantwoorden in je verkooptopic van de FZ })
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft een nieuwe baas gevonden waar hij met evenveel liefde bereden gaat worden als ik gedaan heb. De afscheid gaat vandaag plaatsvinden in besloten kring.

Dank jullie voor de reacties, ze hebben me gesteund in deze moeilijke tijd.

Maar het leven gaat door en voor mij een mooie herinnering :$ '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan