Te koop, vulcan 800 accesoires

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Valbeugel stevig op het frame gemonteerd met solide highway-stepjes merk renegade,100 euro. nieuw was 196 euro bij elkaar. Dikke beugel die meer nut heeft dan die showmodellen die op je toeter/claxon laslipje vastzit... Deze word gemonteerd op je framebuizen. Geeft een vette look aan je vulcan. Met stepjes dus die ik gemonteerd heb toen om echt relaxed met de benen vooruit te kunnen zitten.

Stevig bagagerekje (dik plaatstaal, met geboute spijltjes)) merk highwayhawk, gebrek=lichte chroompitjes. 22 euro. nieuw was 68 euro.

Tassenset afneembaar. Dus geen tassen die in het midden met een lap leer bij elkaar gehouden worden, maar een kliksysteem aan de beugels. (beugels +tassen horen bij elkaar) merk Grand Canyon. Solide kunstleer dat echt goed is, want ik heb het goed en netjes gebruikt. Stevig voorgevormd en spatwaterdicht. 160 euro. nieuw was het 340 euro.
vulcanrijder@hotmail.com
 
dit is alvast het bagagerek(van highwayhawk site).
664-014.jpg


Goed kijken op dit plaatje en je ziet de valbeugel (niet dat chromen ding met gaatjes meerekenen aan de onderkant, want dat is weer een ander accesoires van renegade). Plaatje van renegade belgie.
vn800.jpg


Pff, was ik op zoek naar een plaatje van mijn tassen, heb ik een foto in mn favorieten staan waar je de tassen ongeveer kan zien. Er ligt een lap leer achter het zadel maar dat is niet van de tassen want die zitten dus met een kliksysteem aan de tasbeugel vast.
Picture_0472.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan