Te koop XT500 1979

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Te koop,

Yamaha XT500, bouwjaar 1979, kilometerteller staat op 19.000, maar er is meer mee gereden ongeveer +/- 25 a 30.000km.

- Blok loopt goed
- K&N luchtfilter
- bandjes prima
- cbr600 demper
- Dikke achterbrug
- langere voorvering
- Nieuwe olie+filter in het blok, 300km oud (Castrol GP 20W50)
- krijgt er drie oliefilters bij
- krijgt er gloednieuwe accu bij, nog niet gevuld
- nieuw contactslot
- nieuwe achterbinnenband
- kabelboom en voorvork hebben aandacht nodig

500 euries

full
 
Laatst bewerkt:
Achterlicht werkt niet, er zit wel een goed lampje in. Maar er wordt geen stroom naar geleid. Het accuutje wat erbij geleverd wordt moet ook even aangesloten worden. Geen storingen of wat dan ook. Voorvork veert niet altijd goed terug. Of dat olie/luchtdruk/versleten veren zijn, ik weet het niet. Keeringen moeten ook vervangen worden. Hoop dat je genoeg info hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Schop. Niemand een leuke XT500 :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets DanoSM.... :+
Komt me vaagjes bekend voor. O-)
Ik weet het al!! ik ken hem hiervan:

TKA XT 500 met wat speciale onderdelen

Toch maar niet geprobeerd alles in orde te maken?

Maar DanoSM, 500 euro.... ik ga me eens even mooi abboneren op dit draadje :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets DanoSM.... :+
Komt me vaagjes bekend voor. O-)
Ik weet het al!! ik ken hem hiervan:

TKA XT 500 met wat speciale onderdelen

Toch maar niet geprobeerd alles in orde te maken?

Maar DanoSM, 500 euro.... ik ga me eens even mooi abboneren op dit draadje :Y

Ik ben wel bezig geweest om hem op te knappen :Y De motor heeft frisse olie+filter gehad, achterbinnenbandje, nieuw contactslot, ik heb nog een goede voorvork liggen die er eventueel bij kan. Toen liep ik tegen een KTM600 die ik niet kon laten staan, dus de xt500 gaat weg.

Maar Theo, waarom geen 500 euro....? Ik heb al biedingen boven deze vraagprijs ;)
 
ja was is je pin code?! ;)
:+
Nee, maar ik ben wel serieus nieuwschierig naar hoe het afloopt en of je inderdaad die euro per CC gaat halen, mijn ervaring is namelijk dat als de mensen komen kijken, ze opeens heel andere ideeen hebben/spontaan krijgen.

Vandaar.
 
ja was is je pin code?! ;)
:+
Nee, maar ik ben wel serieus nieuwschierig naar hoe het afloopt en of je inderdaad die euro per CC gaat halen, mijn ervaring is namelijk dat als de mensen komen kijken, ze opeens heel andere ideeen hebben/spontaan krijgen.

Vandaar.


Ik ben ook nieuwsgierig :Y Daarom is het ook een vraagprijs :)
 
Laatst bewerkt:
ja was is je pin code?! ;)
:+
Nee, maar ik ben wel serieus nieuwschierig naar hoe het afloopt en of je inderdaad die euro per CC gaat halen, mijn ervaring is namelijk dat als de mensen komen kijken, ze opeens heel andere ideeen hebben/spontaan krijgen.

Vandaar.
Hebben de meesten dat niet :W
 
De XT is verkocht zonder de voorvork, dus die mag weg voor 45 euro.

:Y


~[edit] Dit topic kan dus op slot :) ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan