Te Koop:Yamaha R6 2006 Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar wat voor 600's gaat je voorkeur uit?


Bij voorkeur een cbr 600 rr of een ouder type r6! Maar alles mag aangeboden worden :) ik kijk liever per fiets of het me wat lijkt of niet! je weet nooit wat voor onbekende apparatuur zich daarbuiten bevind :)

Wat heb je staan? :) grtz
 
Kijk maar op m'n stek. Ben niet actief aan het kijken voor een andere motor (heb de 600rr nog niet zo lang). Maar kijken blijft leuk natuurlijk, je weet maar nooit :P
 
Je buren zullen wel blij zijn met die prachtpijp onder die fiets }) (had die combinatie nog nooit gezien maar staat em goed) Fiets past trouwens ook mooi bij mijn pak :)

Maar wil je er vanaf dan? zo ja, laat maar weten wat je in gedachten hebt, vind dit namelijk een van de mooiste 600'tjes op de weg :)

grtz
 
Zoals ik al zei ben ik niet actief aan het kijken naar een andere fiets, zit op dit moment ook wat krap bij kas. Misschien dat ik over een tijdje wat serieuzer rond ga kijken, maar nu heb ik er het geld ook niet voor. :)
 
hey, ik ben GESLAAGD!!

en gratis kickjee..

heb motoren gekeken....
wordt denk ik toch een gix..!!

maaaaaarrr eerst even testrijden...
r6 en gix gaat ik van het weekend even testen..

*O*
 
Laatst bewerkt:
Super!

gefeliciteerd met je papiertje *O*

Als jij moet beslissen of het een gixxer of een r6 wordt dan weet ik het al *D gixxer zit verrot vergeleken bij een R6 :) om het maar even zacht uit te drukken. Veel plezier, en ik hoor nog wel van je!

grtz
 
haha,

ff proefrijden enzo je weet het wel :D
komt goed, ik weet je te vinden.

succes met de verkoop van je beestje.

laterr
 
Nog niet verkocht???

Of istie al weg?
kick voor deze mooie fiets.


heb trws een eigen Viets gekocht :)

gsx-r 600 k6

fototje met mij dr op..
heb nog geen zin gehad om mooie pics te maken *D
770759673_6_vwRN.jpeg


770759509_6_Cw8B.jpeg
 
Hey Melief,

Dat is ook zeker een mooi ding, alleen gaat mijn persoonlijke voorkeur toch uit naar zwart! :)
Wel all risk verzekerd hoop ik, want het is niet zomaar een beginnersfiets waar je op zit! :)

Mijn fiets is idd nog niet verkocht, maar heb daar inmiddels ook geen haast meer mee ivm een financiele meevaller. Als er echter een leuke deal langskomt zal ik er echter nog wel even goed over nadenken :)

Veel plezier van je bike iig. En mogelijk komende zomer een keer een rondje sturen?!

grtz Dave
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan