Het is tijd voor iets anders...
Daarom eerste de oude 'schoenen' verkopen, voordat ik nieuwe koop.
Ruim 44.000km.
Custom painting in mei 2009 aangebracht door een professional.
Motorisch 100% goed.
Dikke R1 voorvork poten.
Boss seat pipes.
Nieuwe remschijven (wave model).
Nieuwe achterband.
Het zou makkelijk zijn om te zeggen dat het alleen voor de 'looks' is gedaan.
Maar ik heb hem gekocht als StreetFighter (zonder kuipdelen).
Tijdens het gebruik de eerste maanden heb ik gemerkt dat 1 poot krom was (slingeren bij hoge snelheid).
Verder is er een motor tegenaan gevallen bij Bloemendaal waardoor de tank en andere delen beschadigd waren.
Reden genoeg om één en ander aan te passen...
Zit je met de seatpipes niet tegen de hugger aan bij goed inveren, de ruimte die over is lijkt minimaal.
Verder kickje voor deze fighter, mooi spuitwerk.
Zit je met de seatpipes niet tegen de hugger aan bij goed inveren, de ruimte die over is lijkt minimaal.
Verder kickje voor deze fighter, mooi spuitwerk.
Dat valt wel mee. In tegenstelling tot de rode R6 van Snellenburg is dit systeem direct onder de duo zit gemonteerd. Het opbergvakje heeft wel het veld moeten ruimen.