Te Koop: Yamaha Radian YX 600T PROJECT (Verkocht)

KrijgerM

Rookie
11 nov 2019
2
0
In Dordrecht een Yamaha Radian YX 600 T uit 1990 te koop voor €100

Bouwjaar:
1990
Cilinders: 4
Inhoud: 600 cc
KM-stand: 51177 km (31800 mijl)
Zie advertentie op Speurders

3 kwart jaar met plezier op gereden maar na kleine valpartij is er schade waar ik zelf geen tijd meer voor heb om te repareren:

- 1 Einddemper is losgebroken: moet vervangen worden

- Behoorlijk wat krassen aan linkerkant van motor

- Waarschijnlijk iets mis met carburateur (mede de reden van de valpartij). Bij starten niet gelijk op toeren, ook met choke duurde het 10 minuten tot kwartier voordat toeren omhoog schoten. Na vallen nog niet kunnen starten.

- Schakelpook iets verbogen: schakelt nog wel.

- Missend knipperlicht linksachter

- Standaard iets verbogen: nog wel betrouwbaar

- Lekt lichtelijk olie: door vorige eigenaar afgeplakt.

Motor kan gebruikt worden voor losse onderdelen (accu, andere uitlaatdemper, motorblok, kleine onderdelen) of om compleet op te lappen. Motor wordt als geheel verkocht, zelf ophalen.

DSC_1057.jpgDSC_1046.jpgDSC_1048.jpgDSC_1062.jpgDSC_1064.jpgDSC_1066.jpgDSC_1074.jpgDSC_1075.jpg

Voor interesse of meer informatie, laat het mij weten via reactie of persoonlijk bericht!
 
beste Rookie , dat er niemand op regeert wat heb je nog voor 100 euro he ? spijtig dat ik niet in je buurt woont , dan kwam ik hem binnen kort halen hoor na wat er nu gaande over al .

bij deze heel veel sterkte voor jouw Rookie en ook het Motor forum tiem van Patrick uit Belgie
 
beste Rookie , dat er niemand op regeert wat heb je nog voor 100 euro he ? spijtig dat ik niet in je buurt woont , dan kwam ik hem binnen kort halen hoor na wat er nu gaande over al .

bij deze heel veel sterkte voor jouw Rookie en ook het Motor forum tiem van Patrick uit Belgie

Ha Patrick,

Dank voor je bericht! Ik heb vandaag toch nog de motor kunnen verkopen:)

Groeten!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan