Te koop Zx9r!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

MF veteraan
31 mei 2004
2.596
0
full


Te koop aangeboden Kawasaki Zx9r!
ik heb deze motor in December 2007 gekocht bij Brons motoren met een half jaar garantie!
Bouwjaar 1998
De motor heeft 31.000 km gereden en is werkelijk in nieuw staat! Geen schade of iets dergelijks!
Ik heb er maar een paar keer opgereden, maar hij rijd super!

Hij heeft toen ik hem gekocht heb een beurt gehad incl.
Kleppen stellen
Olie + filter, luchtfilter, remolie enz.

Opties:
Hugger
Scm alarm met 2 afstandbedieningen en start onderbreker
Viper uitlaat (origineel aanwezig)
Nieuwe banden (michelin pilot sport)
Edit: Vergeten, er zit ook een zwart kuipruitje op!

Ik verkoop hem omdat ik voor een tijd naar Dubai vertrek en het geld daar wel kan gebruiken. Ik vertrek 16 April en als hij dan niet weg is verkoop ik hem niet, dan blijft ie wel staan tot dat ik terug ben.

Vraagprijs is ook wel makkelijk €4600,- laatste Wijziging € 4200!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik weet het, vind het zelf ook wel jammer, maar ja :)
 
WTF!!??

Je hebt 'm nèt joh.

Maar goed, naar Dubai dus (voor een aantal maanden neem ik aan?), ga je daar baggeren ofzo? :)

(Edit: student vastgoed en makelaardij, zal wel iets anders zijn dus ;) )
 
Laatst bewerkt:
WTF!!??

Je hebt 'm nèt joh.

Maar goed, naar Dubai dus (voor een aantal maanden neem ik aan?), ga je daar baggeren ofzo? :)

(Edit: student vastgoed en makelaardij, zal wel iets anders zijn dus ;) )

Ja ik heb em idd net, aan de ene kant vind ik het ook wel jammer, vind het echt een fijne motor! :Y

En in Dubai idd werken voor een hele grote makelaardij *O*
 
En je circuitdag dan? Niet aan gedacht zeker? Wanneer gaan we nog een ritje doen? Wil jij em morgen met mij ophalen??

Ja ik heb er wel aan gedacht, maar dat kan ik nog wel cancelen. Dan blijf ik nog wel even circuit maagd :')

Ophalen wil wel na mijn werk, als het mooi weer is B| Want hij is vorige week helemaal gepoetst *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb er wel intresse voor maar heb er alleen het geld nog net niet voor dus maar afwachten of hij er over paar weekjes nog staat
 
Als je het geld hebt doe maar een bod! Ik ben alleen vanaf 16 april niet meer in Nederland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan