Te koud voor aanbrengen van rimstriping?

Roystraa

Rookie
10 jun 2010
24
0
Net geprobeerd om rimstriping aan te brengen, maar na 3/5 cm breekt het lint. Kan het zijn dat het te koud is om de striping aan te brengen?

Of doe ik iets verkeerd?
 
Houdbaarheidsdatum overschreden :Y


In all seriousness though, heb ik echt nog nooit van gehoord. Dat spul moet hier prima tegen kunnen en zo niet is het prut of doe jij iets grondig verkeerd. Gelukkig ben je erg duidelijk over wat je precies doet voor het breekt, dus daar zal het niet aan liggen :)
 
Dat kan heel goed. Door de kou wordt vrijwel alles harder/brosser. Die rimstriping is normaal al érg dun en kwetsbaar, do the math.......
 
Houdbaarheidsdatum overschreden :Y


In all seriousness though, heb ik echt nog nooit van gehoord. Dat spul moet hier prima tegen kunnen en zo niet is het prut of doe jij iets grondig verkeerd. Gelukkig ben je erg duidelijk over wat je precies doet voor het breekt, dus daar zal het niet aan liggen :)


met die kou wordt dat spul bros, en breekt het af.
 
het is simpelweg te koud, neem maar een rol dun doorzichtig tape. laat dit even buiten liggen en haal dan stukjes eraf om bijv. iets te plakken. het spul scheurt gewoon. en als de rol binnen ligt heb ik nergens last van :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan