Gasschuif gaat soepel en zoals gezegd de stationair schroef staat helemaal los. De cabs zijn voor montage ultrasoon gereinigd maar valse lucht nog niet gecontroleerd dus zal vanavond even met een spuitbus remmenreiniger in de weer.gasschuif die blijft hangen, of de stationair schroef te ver in gedraaid. Valse lucht wil ook wel eens dit probleem geven. Anders carbs goed schoonmaken.
Groet
Sebas
En ja krukas was stuk maar met succes gelijmd.Is de krukas gebroken ?
Bedankt voor de uitleg maar begreep de grap. Ik weet intussen hoe het werkt hier in het technische gedeelte..Het kan natuurlijk nooit dat de voorste cilinder meer toeren maakt dan de achterste. De cilinder maakt sowieso geen toeren, dat doet de krukas.
Ik neem aan dat je bedoeld dat de voorste cilinder meer werkt dan de achterste. Ik zo beginnen met de klepspeling controleren/stellen en dan synchroon stellen.
Op dit moment zijn we bezig om een Intruder VS700 op te bouwen. Gisteren hem zelfs al even gestart maar wat opviel was dat de voorste cilinder meer toeren maakte dan de achterste. Nu is dat niet zo vreemd omdat hij nog niet synchroon is gesteld maar voor mijn gevoel maakt hij gewoon te veel toeren terwijl er ruimte zit op zowel de gaskabel als de synchronisatie kabel. Ook de stationair knop staat helemaal los en tevens de choke gecontroleerd maar deze staat ook niet open. Iemand die weet wat dit kan zijn?
Al vast bedankt.
Op dit moment zijn we bezig om een Intruder VS700 op te bouwen. Gisteren hem zelfs al even gestart maar wat opviel was dat de voorste cilinder meer toeren maakte dan de achterste. Nu is dat niet zo vreemd omdat hij nog niet synchroon is gesteld maar voor mijn gevoel maakt hij gewoon te veel toeren terwijl er ruimte zit op zowel de gaskabel als de synchronisatie kabel. Ook de stationair knop staat helemaal los en tevens de choke gecontroleerd maar deze staat ook niet open. Iemand die weet wat dit kan zijn?
Omdat het vrijdag was.Waarom begin je een topic als je het antwoord al in de beginpost zet?
kan je toch zelf bedenken dat je eerst het onderlijnde doet voor je een topic opent , niet ?
Waarom begin je een topic als je het antwoord al in de beginpost zet?
Op dit moment zijn we bezig om een Intruder VS700 op te bouwen. Gisteren hem zelfs al even gestart maar wat opviel was dat de voorste cilinder meer toeren maakte dan de achterste. Nu is dat niet zo vreemd omdat hij nog niet synchroon is gesteld maar voor mijn gevoel maakt hij gewoon te veel toeren terwijl er ruimte zit op zowel de gaskabel als de synchronisatie kabel. Ook de stationair knop staat helemaal los en tevens de choke gecontroleerd maar deze staat ook niet open. Iemand die weet wat dit kan zijn?