tekoop arai quantum f maat M nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk he... dat hoeftie alleen niet te kosten hoor '( heb mn marktplaats tekst gekopierd zal t ff aanpassen.. grappig dat je dat helemaal uitzoekt wat moet je in een vlaardingen topic als je uit roermond kom.. 225euro istie gewoon waard zou hem zo nogmaals kopen als hij in de maat s tekoop stond en iedereen verdient weleens wat ergens mee.
 
Laatst bewerkt:
leuk he... dat hoeftie alleen niet te kosten hoor '( heb mn marktplaats tekst gekopierd zal t ff aanpassen.. grappig dat je dat helemaal uitzoekt wat moet je in een vlaardingen topic als je uit roermond kom.. 225euro istie gewoon waard zou hem zo nogmaals kopen als hij in de maat s tekoop stond en iedereen verdient weleens wat ergens mee.

Ik hoorde zoiets van iemand, en vond dat ik het even moest melden.

225 is hij idd waard. Leuker is dat jij er 130 voor hebt betaald :Y
Everyone got the right to know in my opinion
 
Ik hoorde zoiets van iemand, en vond dat ik het even moest melden.

225 is hij idd waard. Leuker is dat jij er 130 voor hebt betaald :Y
Everyone got the right to know in my opinion

tuurlijk mij best, ik zag op je stek dat je frietenbakken doet als bijbaantje, daar heeft ook iedereen het recht te weten hoeveel winst er op een patatje oorlog zit. als de patat en saus dan goed is interesseert niemand zich dat... Zelfde wat jij zegt eigenlijk ;)
 
Als je helm nog als nieuw is, kun je dan niet gewoon teruggaan naar de dealer waar je hem gekocht hebt en ruilen voor een nieuwe (en evt. bijbetalen)? Een beetje dealer (zeker als je er al langer bent), zal daar zeker niet moeilijk over gaan doen... tenzij je hem niet bij een dealer hebt gekocht natuurlijk.
 
tuurlijk mij best, ik zag op je stek dat je frietenbakken doet als bijbaantje, daar heeft ook iedereen het recht te weten hoeveel winst er op een patatje oorlog zit. als de patat en saus dan goed is interesseert niemand zich dat... Zelfde wat jij zegt eigenlijk ;)

Dus je zegt dat dit handel is? Volgens mij is dat verboden op MF :)
 
je hebt gelijk, weet je wat ik ga hem weggeven voor niks _O-
of ik zal je vertellen waarvoor ik hem minimaal verkoop;
gekocht voor 130e
1uur bij elkaar zoeken naar een leuke mooie helm en
2uur onderweg, minimumloon voor mijn leeftijd iets van 9,50; 28,50e
benzine 150km; 12liter 12x1,40 16e
onderhoud motor 150km rijden; 10euro
dat maakt 185euro..

sorry maar je hebt dus niet het laatste woord, ga lekker iemand anders zitten zieken aub. ik zal niet zeggen dat ik je een ... vind want ik ken je niet persoonlijk maar een beetje bijdehand iig wel, desondanks veel motorplezier toegewenst :]
 
je hebt gelijk, weet je wat ik ga hem weggeven voor niks _O-
of ik zal je vertellen waarvoor ik hem minimaal verkoop;
gekocht voor 130e
1uur bij elkaar zoeken naar een leuke mooie helm en
2uur onderweg, minimumloon voor mijn leeftijd iets van 9,50; 28,50e
benzine 150km; 12liter 12x1,40 16e
onderhoud motor 150km rijden; 10euro
dat maakt 185euro..

sorry maar je hebt dus niet het laatste woord, ga lekker iemand anders zitten zieken aub. ik zal niet zeggen dat ik je een ... vind want ik ken je niet persoonlijk maar een beetje bijdehand iig wel, desondanks veel motorplezier toegewenst :]

ik wist niet dat op 2e hands spullen ook onkoste vergoeding zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan