Telefoonhouder met draadloze oplaadmogelijkheid?

k_maat

MF'er
13 jul 2004
32
11
Emmer-Compascuum
Wie van jullie kan mij een goede houder aanbevelen voor m’n iPhone? Hoeft niet in een waterdichte hoes, aangezien de IPhone dat van zichzelf al is. Draadloos opladen is een pré, ook moet het een degelijk ding zijn.

Graag hoor ik jullie ervaringen 😃

Groet,
Kevin
 
Heet zo iets niet een auto?
Jammer weer dit.

Wie van jullie kan mij een goede houder aanbevelen voor m’n iPhone? Hoeft niet in een waterdichte hoes, aangezien de IPhone dat van zichzelf al is. Draadloos opladen is een pré, ook moet het een degelijk ding zijn.

Graag hoor ik jullie ervaringen 😃

Groet,
Kevin


Zowel quadlock als SP connect maken een draadloze lader voor op de motor, beide ook met trillingsdemper mogelijkheid. Kijk welke de beste keus is voor jou

Rammount heeft ze ook maar die vind ik dan weer niet zo mooi ogen.
 
Ik heb een paar Ali houders gehad. Werken eigenlijk echt wel goed, alleen niet draadloos. Die zie je nu wel steeds meer trouwens. Zeker dit model ziet er prima uit. Maar geen ervaring mee:
1707914801036.png
 
Ja. Er zit overigens ook een USB uitgang op.
Via draadloos laadt hij mijn Nokia XR20 harder op dan ik hem leeg kan trekken.
OsmAnd, Flitsmeister, Kurviger, TuneIn radio en of Spotify tegelijkertijd aan.
 
Hier idem dito, SP Connect. Geen goedkoop spul, maar goed en praktisch. Je draait de iPhone in de hoes met één beweging op de houder en hij laadt gelijk op. Wel de anti vibratie demper gebruiken. En de hoesjes zijn tegenwoordig MagSafe compatibel.
 
Ik heb ook een Quadlock. Redelijk vergelijkbaar met SP Connect denk ik. Beide erg goed, maar beide redelijk prijzig voor de complete setup. Dit is wat ik heb:

1709150779026.png
 
Bij deze bedragen kun je mijn inziens beter een Zumo 396 nemen. Kost maar een paar tientjes meer en houd je je iPhone heel.
 
Bij deze bedragen kun je mijn inziens beter een Zumo 396 nemen. Kost maar een paar tientjes meer en houd je je iPhone heel.
Van mij mag je die discussie voeren, maar die is al heel vaak gevoerd. Voor navigatie zijn er ruwweg 4 opties: 1. Dedicated navigatie apparaat 2. smartphone op je stuur 3. smartphone in je binnenzak met op je stuur a. Een tweede oude smartphone b. Een Beeline c. Een CarPlay/Android auto scherm 4. Een papieren routerol.

Wat je kiest heeft met persoonlijke voorkeuren te maken. Maar de vraag van TS was niet, wat moet ik gebruiken, maar welke telefoonhouder heb ik nodig.
 
Deze gebruik ik. Redelijk lomp, maar werkt echt goed!

Je kan je telefoon met 1 hand er in doen en er uithalen. Snelle krachtige lader. Mooie rubbers die hem stabiel houden tegen trillingen. En geeft geen storing in weer en wind. Ik rijd het hele jaar:)
 

Bijlagen

  • IMG_2662.jpeg
    IMG_2662.jpeg
    148,2 KB · Weergaven: 0
Bij deze bedragen kun je mijn inziens beter een Zumo 396 nemen. Kost maar een paar tientjes meer en houd je je iPhone heel.
Ik heb 2 zumo's en één TOMTOM versleten, TOMTOM hardwarematig een drama, Garmin (Zumo) softwarematig een drama (ik heb een aardig gevecht met Garmin geleverd en langzaam hebben ze iets van mijn kritiekpunten verbeterd, maar het is nog steeds een drama). Een Iphone in combinatie met (in mijn geval) de route app Scenic en de quadlock charginghead is een absolute verademing. Zal vast aan mij liggen maar ik kan alleen maar adviseren het eens te proberen ;-)
 
Deze moet je aandraaien volgens mij. Om hem vast te zetten.

Het andere model wat ik liet zien met het knopje in het midden die sluit automatisch aan op je phone. En voor loshalen druk je met 2 vinger op de zijkant en spreid de houder weer. Erg mooi, maar vooral simpel en robuust systeem.

Zo ie zo alles op alie express boven de 15,- euro is echt super spul!! Aangezien ze quadlock kwaliteit verkopen voor 5,- dan weet je wel hoe goed dit is!

En een beetje mobiel is echt een supercomputer. Dan heb geen losse Navi nodig. Super achterhaald en veelste omslachtig met bijkomende connectie problemen tussen headset en mobiel. Zelfs dedicated BMW navigaties voor motoren van honderden euro’s zie ik gewoon failen met een simpele verbinding maken met een headset. Gewoon vinden, maar niet verbinden. Elke keer weer updaten…
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan